معرفی بهترین اپلیکیشن های حمل بار ایرانی و مقایسه آنها

بهترین اپلیکیشن های حمل بار ایرانی
نویسنده: shayantruck shayantruck
تاریخ انتشار:
نظرات: بدون دیدگاه
امتیاز: [ratemypost-result]

اپلیکیشن‌ های حمل بار از جمله برنامه‌های کابردی هستند که کاربران بسیاری دارند. در ادامه بهترین اپلیکیشن های حمل بار را به شما معرفی می‌کنیم.

در عصر ارتباطات و با ظهور تکنولوژی و اینترنت، انسان‌ها دیگر اکثر کارهای خود را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام می‌دهند. این روزها کارهایی از قبیل پرداخت قبوض یا خرید مایحتاج روزانه نیز به صورت اینترنتی انجام می‌شوند و اگر حمل و نقل بار هم به صورت آنلاین صورت گیرد، جای هیچ‌گونه تعجبی نخواهد داشت. البته تا پیش از طراحی اپلیکیشن های حمل بار، اپلیکیشن‌های تاکسی‌ اینترنتی مانند اسنپ، تپسی و غیره به میان آمدند و به تدریج جای آژانس‌های محلی را گرفتند. پس از رایج شدن استفاده از تاکسی اینترنتی، اپلیکیشن های حمل بار نیز طراحی شدند که برای مقاصد مختلفی مانند حمل اثاثیه منزل، مواد غذایی، لوازم اداری، محصولات کشاورزی، مواد اولیه ساختمانی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما بهترین اپلیکیشن های حمل بار کدامند؟ در ادامه کاربردی‌ترین و بهترین برنامه های حمل بار ایرانی را به همراه لینک دانلود آنها به شما معرفی خواهیم کرد.
همچنین اگر شما راننده وسیله نقلیه سنگین هستید و به دنیال یک اتاق سازی کامیون معتبر برای ساخت اتاق بار وسیله نقلیه خود هستید، شرکت شایان تراک با داشتن دهه ها سابقه گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

ویژگی ها و مزایای استفاده از برنامه های حمل بار

امروزه با پیشرفت خدمات اینترنتی، برنامه‌های حمل بار آنلاین نیز روزبه‌روز در حال پیشرفت و توسعه هستند و قابلیت‌های جدیدی به آنها اضافه می‌شود. اپلیکیشن‌های حمل بار دارای ویژگی‌ها و مزایای متعددی هستند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پوشش‌دهی اکثر شهرهای ایران: شما در هر شهری از ایران که باشید، می‌توانید از اپلیکیشن ‌های حمل بار استفاده کنید.
  • امکان نظارت و پیگیری آنلاین موقعیت بار: با استفاده از اپلیکیشن های حمل و نقل بار می‌توانید موقعیت مکانی بار خود را به صورت آنلاین و از روی نقشه پیگیری کنید.
  • تنوع خودروها: برنامه های حمل بار دارای وسایل نقلیه متنوعی از جمله خاور، وانت، کامیون و غیره هستند که متناسب با نیاز و نوع کالای خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه: اپلیکیشن های باربری آنلاین دارای قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به سایر شرکت‌های خدماتی حمل بار هستند و به همین جهت کاربران بسیاری دارند.

معرفی بهترین اپلیکیشن های حمل بار

در این بخش بهترین برنامه های حمل بار آنلاین ایرانی را به همراه لینک دانلود آنها به شما معرفی خواهیم کرد.

مطلب مرتبط: بهترین بازی های حمل و نقل برای موبایل و کامپیوتر

اپلیکیشن اوبار - Ubaar

اپلیکیشن اوبار – Ubaar

اوبار یکی از بزرگ‌ترین و بهترین اپلیکیشن های حمل بار آنلاین در ایران محسوب می‌شود که بیش از ۶۰ هزار راننده  در اقصی نقاط ایران دارد. صاحبان بار می‌توانند بارهای خود را با وسایل نقلیه مختلفی از جمله وانت، خاور و تریلی جابه جا کرده و موقعیت بار خود را از روی نقشه به صورت آنلاین پیگیری نمایند. نحوه قیمت‌ گذاری برنامه اوبار یکی از ویژگی‌های جذاب این اپلیکیشن است که به دو روش صورت می‌گیرد:

  • قیمت گذاری از طریق سیستم اوبا
  • ارائه قیمت پیشنهادی از سوی صاحب بار

روش دوم بدین صورت است که درخواست حمل بار به همراه قیمت پیشنهادی برای سفیران اوبار فرستاده می‌شود و در صورت پذیرش درخواست، مراحل بعدی مانند بارگیری و صدور بارنامه انجام می‌شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های برنامه اوبار، پشتیبانی ۲۴ ساعته است که توسط تیم پشتیبانی اوبار انجام می‌شود و شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید از سلامت بار خود اطمینان حاصل کرده و با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

برنامه ترابرنت - Taraabar

برنامه ترابرنت – Taraabar

ترابرنت نیز یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های حمل و نقل بار آنلاین است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی درخواست حمل بار دهید. برای استفاده از این برنامه ابتدا باید در آن ثبت‌نام کرده و سپس بر اساس نوع محموله خود، وسیله نقلیه مورد نظرتان را انتخاب نمایید و بعد از آن درخواست خود را برای سفیران سامانه ترابرنت ارسال کنید.

البته پیش از فرستادن درخواست برای رانندگان، هزینه باربری برای شما نمایش داده می‌شود که این ویژگی برای کاربران بسیار مهم است. تمامی قیمت‌های این برنامه از سایر شرکت‌های حمل بار، پایین‌تر و مقرون به صرفه‌تر بوده و به همین جهت روزانه، تعداد زیادی درخواست حمل بار برای این اپلیکیشن فرستاده می‌شود. یکی دیگر از قابلیت‌های برنامه ترابرنت این است که بار شما تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرد که در صورت بروز حادثه، خسارت وارد شده به بار، سریعا توسط بیمه پرداخت می‌شود. امکان پیگیری آنلاین موقعیت بار نیز در اپلیکیشن ترابرنت وجود دارد.

اپلیکیشن نت بار - Netbar

اپلیکیشن نت بار – Netbar

نت بار نیز یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های حمل بار آنلاین است که کاربران بسیاری داشته و قیمت‌های آن نیز بسیار مناسب و اقتصادی است. پس از ثبت‌نام در سامانه نت بار می‌توانید درخواست حمل بار خود را ارسال کنید و هزینه پیشنهادی این برنامه را پیش از پذیرفته شدن درخواست‌تان توسط سفیر، مشاهده نمایید. این برنامه نیز در سراسر کشور فعالیت دارد و یکی از مطمئن‌ترین سامانه‌های حمل بار اینترنتی محسوب می‌شود که به ارائه قیمت مناسب شهرت دارد و از سومین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته نیز لوح سپاس دریافت کرده است.

اپلیکیشن آنی بار - Anibar

اپلیکیشن آنی بار – Anibar

اپلیکیشن آنی بار نیز یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های حمل و نقل بار آنلاین محسوب می‌شود که دارای بیش از ۳۳ سال سابقه کاری در زمینه باربری است. این برنامه بارهای شما را تحت پوشش بیمه، به هر نقطه از ایران ارسال می‌کنند و می‌توانید با خیال راحت بارهای خود را به سامانه آنی بار بسپارید. اپلیکیشن آنی بار دارای پشیبانی ۲۴ ساعته بوده و در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخگویی به مشتریان است. آنی بار همچنین دارای مشاوره رایگان باربری داخلی، بین‌شهری و بین‌المللی است و در صورت تمایل می‌توانید پیش از ثبت درخواست خود، از کارشناسان آنی بار مشاوره دریافت کنید.

مطلب مرتبط: توصیه‌های مهم برای اسباب کشی ؛ از نحوه بسته‌بندی تا انتخاب شرکت باربری

برنامه بارکو - Baarco

برنامه بارکو – Baarco

برنامه بارکو نیز یکی دیگر از بهترین برنامه های حمل بار محسوب می‌شود که برای حمل انواع مختف بارها، اثاثیه منزل و حتی نخاله‌های ساختمانی طراحی شده است. این برنامه نیز بار شما را بیمه کرده و با خیال راحت می‌توانید بارهای خود را به سامانه بارکو بسپارید. این برنامه برای اسباب‌کشی بسیار مناسب بوده و پرسنل آن با مهارت کافی می‌توانند وسایل شما را به گونه‌ای بسته‌بندی کنند تا در مسیر راه آسیب نبینند. البته این برنامه فعلا برای شهر تهران فعال است (مبدا و مقصد باید تهران باشد) و به گفته توسعه دهندگانش به زودی شهرهای بیشتری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

سخن پایانی

امروزه به لطف پیشرفت فناوری و ظهور اینترنت، حمل بار و اسباب‌کشی نیز مانند سایر امور روزمره به صورت آنلاین انجام می‌شود. تا کنون برنامه‌های بسیاری برای حمل بار آنلاین طراحی شده‌اند که دارای قابلیت‌های منحصر به فردی هستند و قیمت‌ آنها نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. ما چندین مورد از بهترین اپلیکیشن های حمل بار  ایرانی را به همراه لینک دانلود آنها به شما معرفی کردیم. با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید در هر کجا که هستید، برای حمل بارهای خود اقدام کنید و بار خود را با قیمتی مناسب به مقصد برسانید. آیا شما تجربه استفاده از این برنامه‌ها را داشته‌اید؟ اگر بله، خوشحال می‌شویم تجربه‌های خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

[ratemypost]

دیدگاهتان را بنویسید