خانه » محصولات » کاربری سقف‌دار فلزی » تیغه دار حمل نوشابه و آب معدنی ( ۲ درب )

تیغه دار حمل نوشابه و آب معدنی ( ۲ درب )

کانتینر تیغه دار یکی از ... بیشتر بدانید

اشتراک گذاری :
تیغه دار حمل نوشابه و آب معدنی (تک درب) / کاربری سازی
اتاق سازی / تیغه دار حمل نوشابه و آب معدنی (تک درب)

کانتینر تیغه دار یکی از انواع مختلف کانتینر باربری است که قسمت بار آن به وسیله یک تیغه طولی یا یک دیواره به دو بخش مساوی تقسیم شده است. به این نوع کانتینر که بخش باربری آن به دو قسمت مجزا تقسیم شده باشد، اصطلاحا کانتینر باربری تیغه دار گفته می‌شود که برای حمل مایعاتی مانند انواع نوشابه و آب معدنی بسیار مناسب بوده و یکی از کانتینرهای پرکاربرد در امر حمل و نقل محسوب می‌شود. دو بخشی بودن اتاق کاربری تیغه دار، به تفکیک بارهایی که حمل می‌شوند، کمک بسیاری کرده و راننده به راحتی می‌تواند از دو جای مختلف کامیون خود، بارگیری کرده و محصولات را از یکدیگر جدا کند. کانتینر تیغه دار عموما برای حمل محصولاتی چون آب معدنی، نوشابه، آبمیوه و یا هر محصول دیگری که به صورت بطری حمل می‌شود، بسیار مناسب است.

به عنوان مثال، فرض کنید که یک راننده قرار است به طور همزمان برای دو شرکت مختلف، بار ببرد و این بارها از لحاظ تعداد و نوع با یکدیگر تفاوت دارند. یک شرکت بار آب معدنی و شرکتی دیگر نیز بار نوشابه دارد و این دو بار توسط یک ماشین حمل می‌شوند. مسلما این بارها برای بارگیری، حمل و تخلیه سریع و آسان باید از هم جدا باشند و به عبارتی نباید به صورت درهم بارگیری شوند. در اینجاست که کانتینر باری تیغه دار به کمک شما می‌آید. با استفاده از کانتینر تیغه دار می‌توانید بارهای خود را از یکدیگر تفکیک کرده و آنها را به صورت مجزا بارگیری کنید. اهمیت استفاده از کامیون تیغه‌ دار در زمان تخلیه بار قابل رویت است.

مشخصات فنی کانتینر تیغه دار شایان (تک درب)

نام فنی این محصول، کانتینر تیغه دار حمل نوشابه و آب معدنی است که با نام کامیون تیغه دار یا کانتینر باربری تیغه دار نیز شناخته می‌شود. جنس بدنه آن ورق فولادی روغنی ST-14 به ضخامت ۲ میلی متر و جنس کف آن نیز ورق فولادی ساده ST-37 به ضخامت ۳ میلی متر بوده که استحکام بسیار بالایی دارد و برای حمل محصولات، کاملا ایمن و مطمئن است. ساختار شاسی و قطعات فلزی این نوع کانتینر، قطعات و مقاطع فولادی ST-37است که یکی از فاکتورهای مهم در استحکام و مقاومت آن محسوب می‌شود. رنگ کانتینر باربری تیغه دار نیز رنگ روغنی خودرو بوده و یراق آلات آن نیز از جنس فلز است.

کانتینر تیغه دار دارای ابعاد داخلی و خارجی مختلفی است که متناسب با نوع کامیون حمل بار انتخاب می‌شود. این کانتینر دارای سه نوع ۵ تن، ۶ تن و ۸ تن است. طول ابعاد خارجی کانتینر تیغه دار در نوع ۵ تن معادل ۳۲۰۰ میلی متر، در نوع ۶ تن، ۵۰۰۰ میلی متر و در نوع ۸ تن ۶۰۰۰ میلی متر خواهد بود. همچنین عرض آن در نوع ۵ تن، معادل ۱۹۵۰ میلی متر، در نوع ۶ تن و ۸ تن معادل ۲۲۴۰ میلی متر است. همینطور  ارتفاع آن نیز در نوع ۵ تن ۲۰۰۰ میلی متر و در نوع ۶ تن و ۸ تن ۲۲۰۰ میلی متر است.

طول ابعاد داخلی کانتینر باربری تیغه دار تک درب در نوع ۵ تن معادل ۳۱۲۰ میلی متر، در نوع ۶ تن معادل ۴۹۲۰ میلی متر و در نوع ۸ تن نیز برابر با ۵۹۲۰ میلی متر است. همینطور  عرض آن در نوع ۵ تن، ۱۸۷۰ میلی متر، در نوع ۶ تن و ۸ تن معادل ۲۱۶۰ میلی متر خواهد بود. همچنین این کانتینر در نوع ۵ تن، از ارتفاع ۱۹۲۰ میلی متر برخوردار است و ارتفاع نوع ۶ تن آن معادل ۲۲۶۰ میلی متر و نوع ۸ تنی آن معادل ۲۱۲۰ میلی متر می‌باشد.

وزن ناخالص کانتینر تیغه دار با توجه به نوع آن متغیر است. وزن ناخالص این کانتینر در نوع ۵ تنی معادل ۵۲۰۰ کیلوگرم، در نوع ۶ تنی معادل ۶۰۰۰ کیلوگرم و در نوع ۸ تنی معادل ۸۰۰۰ کیلوگرم است. همچنین وزن اتاق آن نیز به ترتیب یاد شده در انواع مختلف معادل ۵۶۲، ۱۱۲۵ و ۱۳۰۰ کیلوگرم است. اما میزان وزن باری که می‌توانید با انواع مختلف کامیون تیغه دار حمل کنید نیز با توجه به ابعاد آن مشخص می‌شود که وزن آن به ترتیب در نوع ۵ تنی معادل ۲۸۳۸ کیلوگرم، در نوع ۶ تن معادل ۲۱۷۵ کیلوگرم و در نوع ۸ تن معادل ۳۹۰۰ کیلوگرم خواهد بود.  همچنین حجم مفید آن نیز در نوع ۵ تنی ۱۱ متر مکعب، در نوع ۶ تنی برابر ۲۰ متر مکعب و در نوع ۸ تنی برابر ۲۹ متر مکعب است.

این نوع کانتینرهای باربری تیغه دار برای خودروهایی از جمله ایسوزو، فاو، آمیکو، فوسو و شیلر مناسب هستند.

به طور کلی با استفاده از انواع مختلف کانتینر تیغه دار شایان به راحتی می‌توانید مرسولات خود را از یکدیگر تفکیک کرده و آنها را با سلامت و ایمنی کامل به مقصد نهایی بفرستید. علاوه بر آن، همچنین می‌توانید با استفاده از تجهیزات سفارشی شایان، فرآیند بارگیری و تخلیه بار محصولات را نیز برای خود ساده‌تر کرده و به راحت‌ترین شکل ممکن این مراحل را طی کنید.

نام تجاری محصول
کد محصول SH-DDR-110 SH-DDR-114 SH-DDR-115
نام فنی محصول تیغه دار حمل نوشابه و آب معدنی
مشخصات فنی
 جنس بدنه ورق فولادی روغنی ST-14 به ضخامت ۲ میلی متر
جنس کف ورق فولادی ساده ST-37 به ضخامت ۳ میلی متر
جنس و نوع درب عقب
ساختار شاسی و قطعات فلزی قطعات و مقاطع فولادی ST-37
پوشش دور درب ها
نوع رنگ ( آستر + اصلی ) رنگ روغنی خودرو
یراق آلات
انواع خودرو بر اساس تناژ ۵ تن ۶ تن ۸ تن
ابعاد خارجی

(میلی متر)

طول ۳,۲۰۰ ۵,۰۰۰ ۶,۰۰۰
عرض ۱,۹۵۰ ۲,۲۴۰ ۲,۲۴۰
ارتفاع ۲,۰۰۰ ۲,۲۰۰ ۲,۲۰۰
ابعاد داخلی

(میلی متر)

طول ۳,۱۲۰ ۴,۹۲۰ ۵,۹۲۰
عرض ۱,۸۷۰ ۲,۱۶۰ ۲,۱۶۰
ارتفاع ۱,۹۲۰ ۲,۲۶۰ ۲,۱۲۰
وزن ناخالص کیلوگرم ۵,۲۰۰ ۶,۰۰۰ ۸,۰۰۰
وزن اتاق/تقریبی کیلوگرم ۵۶۲ ۱,۱۲۵ ۱,۳۰۰
وزن شاسی کیلوگرم ۱,۸۰۰ ۲,۷۰۰ ۲,۸۰۰
وزن بدون بار ± کیلوگرم ۲,۸۳۸ ۲,۱۷۵ ۳,۹۰۰
حجم مفید متر مکعب ۱۱ ۲۰ ۲۹
مناسب برای خودروهای ایسوزو – فاو – آمیکو – فوسو – شیلر – الوند – کاویان – هیوندای
کاربرد  صنایع حمل نوشابه و آب معدنی
تجهیزات سفارشی درب کرکره گالوانیزه بغل، جعبه ابزار، گل پخش کن، زاپاس بند، حفاظ باتری، جعبه پول انواع روشنایی، گارد بغل، سپر، بادگیر و آفتاب گیر، ضربه گیر، درب اضافه، مخزن سوخت، یخچال، منبع آب، نردبان و …
دارای استاندارد تجهیزات ایمنی وسایل نقلیه باری ۱۱۸۸۹

نقشه های کاربری تیغه دار حمل نوشابه و آب معدنی

نقشه مدل SH-DDR-110 – پنج تن
نقشه مدل SH-DDR-114 – شش تن
نقشه مدل SH-DDR-115 – هشت تن