خانه » محصولات » کاربری سقف‌دار فلزی » کاربری سقف دار فلزی بدنه کرکره

کاربری سقف دار فلزی بدنه کرکره

کاربری مسقف فلزی بدنه کرکره یکی از بهترین و امن‌ترین اتاق سازی ها جهت حمل بار توسط انواع کامیون است. کاربری مسقف فلزی بدنه کرکره عموما برای حمل اثاثیه منزل و یا بارهایی که نسبت به تغییر دما حساس نیستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد و بارهای شما را در مسافت‌های طولانی و با شرایط دمایی…

اشتراک گذاری :
اتاق کامیون / فلزی بدنه کرکره
کاربری سازی / فلزی بدنه کرکره

مشخصات فنی کاربری سقف دار فلزی بدنه کرکره اصلی شایان

جنس بدنه کاربری سقف دار فلزی شایان از یک ورق فولادی روغنی ST-14 به ضخامت ۱/۵ میلی‌متر است و جنس کف آن نیز یک ورق فولادی ساده ST-37 به ضخامت ۳ میلی‌متر می‌باشد. جنس و نوع درب عقب آن نیز یک ورق فولادی روغنی ST-14 به ضخامت ۱/۵ میلی‌متر بوده که بسیار مقاوم و مستحکم است. ساختار شاسی و قطعات فلزی این کاربری سقف دار فلزی بدنه کرکره از قطعات ST-37 و مقاطع فولادی است و پوشش دور درب‌های آن نیز از لاستیک مخصوص و فلزی با عایق PVC می‌باشد. یراق آلات این اتاق از جنس فلز/استیل است و برای رنگ آن نیز از رنگ روغنی خودرو استفاده شده است. اگر به دنبال یک سازنده اتاق کامیون که خدماتی با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب ارائه دهد، شایان تراک آماده ارائه خدمت می باشد. در ادامه با ما باشید تا شمارا به صورت تخصصی تر با این نوع از کاربری های باری آشنا سازیم:

ابعاد کاربری فلزی بدنه صاف کرکره

ابعاد کاربری ۵ تنی

کاربری سقف دار فلزی بدنه کرکره شایان در سه تناژ مختلف ساخته شده است که هریک دارای ابعاد داخلی و خارجی متفاوتی هستند. کاربری فلزی ۵ تنی شایان دارای ابعاد داخلی (۳,۲۰۰ میلی متر طول، ۱,۹۰۰ میلی متر عرض و ۲,۲۰۰ میلی متر ارتفاع) و ابعاد خارجی (۳,۱۲۰ میلی متر طول، ۱,۸۲۰ میلی متر عرض و ۲,۰۶۰ میلی متر ارتفاع) است. وزن ناخالص این خودرو ۵ تنی، ۵۲۰۰ کیلوگرم، وزن اتاق آن ۷۶۰ کیلوگرم، وزن شاسی آن ۱.۸۰۰ کیلوگرم، ظرفیت بارگیری آن ۲,۶۴۰ کیلوگرم و حجم مفید این کاربری نیز ۱۳ مترمکعب است.

ابعاد کاربری ۶ تنی

کاربری ۶ تن آن دارای ابعاد داخلی (۵,۲۰۰ میلی متر طول، ۱,۸۰۰ میلی متر عرض و ۲,۲۰۰ میلی متر ارتفاع) و ابعاد خارجی (۵,۱۲۰ میلی متر طول، ۲,۱۰۰ میلی متر عرض و ۲,۰۶۰ میلی متر ارتفاع) می‌باشد. وزن ناخالص این خودرو ۶ تنی، ۶۰۰۰ کیلوگرم، وزن اتاق آن ۱۲۶۰ کیلوگرم، وزن شاسی آن ۲۱۰۰ کیلوگرم، ظرفیت بارگیری آن ۲۰۴۰ کیلوگرم و حجم مفید این کاربری نیز ۲۵ مترمکعب است.

ابعاد کاربری ۸ تنی

کاربری ۸ تنی شایان نیز دارای ابعاد داخلی (۶,۲۰۰ میلی متر طول، ۲,۱۸۰ میلی متر عرض و ۲,۲۰۰ میلی متر ارتفاع) و ابعاد خارجی (۶,۱۲۰ میلی متر طول، ۲,۱۰۰ میلی متر عرض و ۲,۰۶۰ میلی متر ارتفاع) می‌باشد. وزن ناخالص این خودرو ۸ تنی، ۸۰۰۰ کیلوگرم، وزن اتاق آن ۱۴۰۰ کیلوگرم، وزن شاسی آن ۲۳۰۰ کیلوگرم، ظرفیت بارگیری آن ۳۸۰۰ کیلوگرم و حجم مفید این کاربری نیز ۳۰ مترمکعب است.

ویژگی کاربری سقف دار کرکره شایان

کاربری سقف دار فلزی بدنه کرکره شایان برای نصب بر روی خودروهایی چون ایسوز، فاو، آمیکو، فوسو، شیلر، الوند، کاویان و هیوندای بسیار مناسب و کاربردی است. این کاربری سقف دار فلزی برای حمل و جابجایی مواد غذایی فاسدنشدنی و حمل بارهای درون شهری مانند اسباب و اثایه منزل طراحی شده است. از تجهیزات سفارشی این کاربری می‌توانیم به مواردی از قبیل جعبه ابزار، گل پخش‌کن، زاپاس بند، حفاظ باتری، جعبه پول، انواع روشنایی، گارد بغل، سپر، بادگیر، آفتاب‌گیر، ضربه‌گیر، درب اضافه، مخزن سوخت، یخچال، منبع آب و نردبان اشاره کنیم.

 

۲

نام تجاری محصول
کد محصول SH-RMB-210 SH-RMB-224 SH-RMB-225
نام فنی محصول سقف دار فلزی بدنه کرکره
مشخصات فنی
 جنس بدنه ورق فولادی روغنی ST-12 به ضخامت ۱.۵ میلی متر صاف
جنس کف ورق فولادی صاف ST-37 به ضخامت ۳ میلی متر
جنس و نوع درب عقب ورق فولادی روغنی ST-12 به ضخامت ۱.۵ میلی متر
ساختار شاسی و قطعات فلزی قطعات و مقاطع فولادی ST-37
پوشش دور درب ها عایق PVC با لاستیک مخصوص / فلزی
نوع رنگ رنگ روغنی خودرویی
یراق آلات فلزی / گالوانیزه / استیل
انواع خودرو بر اساس تناژ ۵ تن ۶ تن ۸ تن
ابعاد خارجی (میلی متر) طول ۳,۲۰۰ ۵,۲۰۰ ۶,۲۰۰
عرض ۱,۹۵۰ ۲,۱۸۰ ۲,۱۸۰
ارتفاع ۲,۴۰۰ ۲,۴۰۰ ۲,۴۰۰
ابعاد داخلی (میلی متر) طول ۳,۱۲۰ ۵,۱۲۰ ۶,۱۲۰
عرض ۱,۸۷۰ ۲,۱۰۰ ۲,۱۰۰
ارتفاع ۲,۳۴۰ ۲,۳۲۰ ۲,۳۲۰
وزن ناخالص کیلوگرم ۵,۲۰۰ ۶,۰۰۰ ۸,۰۰۰
وزن اتاق بار کیلوگرم ۷۶۰ ۱,۲۶۰ ۱,۴۰۰
وزن خودرو کیلوگرم ۱,۸۰۰ ۲,۷۰۰ ۲,۸۰۰
ظرفیت مجاز بارگیری کیلوگرم ۲,۶۴۰ ۲,۰۴۰ ۳,۸۰۰
حجم مفید متر مکعب ۱۲ ۲۲ ۲۶
مناسب برای خودروهای ایسوزو – فاو – آمیکو – فوسو – شیلر – الوند- کاویان – هیوندای – جک – فورس
کاربرد صنایع حمل مواد غذایی فاسد نشدنی، حمل بارهای درون شهری
تجهیزات سفارشی جعبه ابزار، گل پخش کن، زاپاس بند، حفاظ باتری، جعبه پول انواع روشنایی، گارد بغل، سپر، بادگیر و آفتاب گیر ضربه گیر، درب اضافه، مخزن سوخت، یخچال، منبع آب نردبان و …
دارای استاندارد تجهیزات ایمنی وسایل نقلیه باری ۱۱۸۸۹

 

نقشه های کاربری فلزی بدنه کرکره

نقشه مدل SH-RMB-110 – پنج تن
نقشه مدل SH-RMB-224 – شش تن
نقشه مدل SH-RMB-225 – هشت تن