تجلیل از مدیران ارزش آفرین کشور ۱۴۰۰

تاریخ انتشار:
نظرات: بدون دیدگاه

دومین اجلاس سراسری مدیران نخبه و ارزش آفرین با رویکرد تجلیل از مدیران ارشد واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی با همکاری وزارت صمت، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی، سازمان توسعه و تجارت ایران، مجمع مدیران ایران، سازمان بین المللی برند و با حضور مدیران و فعالان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی (بیش از ۷۰ شرکت برتر ایران) در ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ روز سه شنبه ۲۶ مهرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

کارآفرینی، توسعه کسب و کار در فضای بین المللی، نقش مهارت، خلاقیت و نوآوری در توسعه کسب و کارها و اقدامات ابتکاری مدیران در حوزه بازاریابی و فروش از مهم ترین اهداف و رویکردهای این اجلاس بود.

مازیار علی نیا زارع دبیر اجرایی دومین اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین با رویکرد توسعه تولید دانش بنیان و اشتغالزایی پایدار واحدهای صنعتی و اقتصادی درخصوص این همایش گفت: دوره اول این همایش از سال ۱۴۰۰ برحسب عملکرد ارزش آفرینی مدیران مجموعه های توانمند کشور که در شرایطی تحریمی مولد بودند و به چرخه اقتصاد کمک کردند از همه بخش های تولیدی و صنعتی ارزیابی و پایش شدند.

 

وی افزود : صد نفر از چهارصد مجموعه در سامانه براساس شاخص های ارزیابی و هیات داوران در حوزه مدیریت و کسب کار آفرینی معرفی شدند و در این همایش از آنها تقدیر و قدردانی شد.

  • در فضای تبلیغاتی سالن اجلاس تیم بازاریابی و فروش مجموعه شایان با معرفی محصولات و توضیحات در خصوص حوزه فعالیت شرکت اطلس نوین شایان صنعت پرداختند.

در پایان این اجلاس سراسری، از مدیران برتر کشور تقدیر به عمل آمد که یکی از این مدیران جناب آقای مهندس سیامک شایان ، مدیرعامل شرکت اطلس نوین شایان صنعت بود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید