جلسات آموزش سیستم ارتباط با مشتریان CRM

تاریخ انتشار:
نظرات: بدون دیدگاه

 

 

در پی افزایش تعداد مشتریان در قالب مشتریان سازمانی و اشخاص میزان حجم سفارشات ، تنوع محصولات ، متغییر بودن نیاز های مشتریان در سالهای اخیر ، مجموعه شایان ، سیستم ارتباط با مشتریان با نگرش ارتباط مناسب و موثر کارشناسان فروش و بازاریابی در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد.

با نیاز به شناخت کامل زیر ساخت های نرم افزار و نحوه هم گام سازی ماژول ها و امکانات سیستم جدید در فواصل سالهای ۱۳۹۷ الی ۱۳۹۹ تمامی دسته بندی محصولات انجام و تمامی موارد از قبیل اطلاعات کامل مشتریان در سالهای اخیر ، قیمت محصولات ، صدور پیش فاکتور ها و فاکتور ها به صورت رسمی و غیر رسمی از طریق سیستم یکپارچه CRM توسط کارشناسان CRM مجموعه شایان پیاده سازی شدند.

در ادامه روند بهبود عملکرد سیستم ارتباط با مشتریان شروع جلسات آموزش و یکسان سازی اطلاعات کارشناسان ، آموزش موارد مورد نیاز به کارشناسان فروش و بازاریابی از ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز گردید و طی جلسات متعدد و متمرکز که با حضور مدیران فروش و مدیر بازاریابی صورت گرفت . تمامی موارد پس از بررسی به صورت دستور العمل اجرایی و دسته بندی شده در اختیار کارشناسان فروش و بازاریابی قرار گرفت.

با حضور کارشناس CRM شرکت اطلس نوین شایان صنعت سرکار خانم نگار باقری و ارتباط موثر کارشناسان فروش هرگونه ابهام و ایراد در زمینه کارکرد با سیستم یکپارچه ارتباط با مشتریان از طریق ایشان مرتفع گردیده است و تلاش است که با استفاده بهینه از این سیستم کارشناسان مجموعه شایان خدماتی با کیفیت و در سریع ترین زمان به بهترین شکل به مشتریان گرامی ارائه دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید