♦ جشن سالگرد سومین سال تاسیس شرکت اطلس نوین شایان صنعت مهر مـــاه ۱۴۰۲

گزارش مراسم جشن سالگرد تاسیس شرکت
تاریخ انتشار:
نظرات: ۲ دیدگاه
سالگرد تاسیس شرکت اطلس نوین شایان صنعت
جشن سالگرد تاسیس شرکت اطلس نوین شایان صنعت

مراسم جشن سالگرد سومین سال تاسیس شرکت اطلس نوین شایان صنعت با حضور مدیر محترم عامل و کلیه پرسنل ، مهمانان و در حضور چند تن از مشتریان گرامی در صبح روز سوم مهرماه سال ۱۴۰۲ در محوطه مجموعه شایان برگزار گردید.

مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در حضور مهمانان گرامی آغاز و پس از آن پخش سرود جمهوری اسلامی ایران که با ادای احترام حضار به کشور عزیزمان همراه بود آغاز شد.

ابتدای مراسم قائم مقام مدیر عامل از روند سه ساله مجموعه و هم چنین پیشرفت ها و برنامه های استراتژیک آینده شرکت برای حضار محترم گزارشی را ارائه نمودند .

در ادامه مراسم جناب آقای سیامک شایان بعنوان مدیر عامل مجموعه در خصوص ساختار و برنامه های آتی مجموعه مواردی را یادآوری نمودند.

در میانه برنامه و به رسم یادبود کیک مربوط به جشن سالگرد تاسیس شرکت توسط مدیر عامل با همراهی صدای تشویق حضار به صورت نمادین بریده شد.

در انتهای مراسم و به پاس قدردانی از تعدادی نفرات برگزیده و تلاشگر مجموعه شایان تجلیل و قدردانی بعمل آمد و لوح تقدیر و جوایزی به این عزیزان اهدا گردید.

برای حسن ختام مراسم اجرای چند برنامه طنز، سرگرم کننده و فکاهی، اجرای آواز محلی توسط پرسنل و سپس پخش موسیقی در کنار پذیرایی از پرسنل محترم انجام و مراسم با تشویق حضار به پایان رسید.

2 دیدگاه دربارهٔ «♦ جشن سالگرد سومین سال تاسیس شرکت اطلس نوین شایان صنعت مهر مـــاه ۱۴۰۲;

  1. امروز توی کارخونه تون بودم و جالبه که از منم پذیرایی شد با اینکه برای تعمیر اومدم و کار زیادی نداشتم خدا خیرتون بده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید