اتاق حمل بار ساندویچ پنل ایزوله چیست

اتاق های حمل بار ساندویچ پانل
تاریخ انتشار:
نظرات: بدون دیدگاه

اتاق حمل بار ساندویچ پنل ایزوله چیست

همان طور که از نام اتاق حمل بار مشخص است، اتاقی است که، برای حمل بار ساخته می شود. این محصول بسیار کیفیت بالایی دارد و با متریال ساندویچ پنل ساخته می شود. در این مقاله می خواهیم بدانیم اتاق حمل بار ساندویچ پنل ایزوله چیست و چه ویژگی هایی دارد و درباره نحوه ساخت آن هم بیشتر بدانیم.

متریال مورد استفاده در اتاق حمل بار ایزوله

متریال مورد استفاده در اتاق حمل بار ایزوله
متریال مورد استفاده در اتاق حمل بار ایزوله

برای ساخت هر محصول باکیفیت و استاندارد باید از متریال مرغوب و باکیفیت استفاده شود. برای ساخت اتاق حمل بار ایزوله هم از متریال ساندویچ پنل استفاده می شود. با استفاده از این متریال می توان اتاقی سالم و بدون هیچگونه آلودگی برای حمل بار ساخت. اتاق حمل بار ساندویچ پنل ایزوله دارای ویژگی های زیر است.

  • بسیار محکم است و استقامت بالایی دارد.
  • از هدر رفتن انرژی جلوگیری می شود و انرژی مصرفی بهینه خواهد داشت.
  • در برابر حرارت و رطوبت و باران مقاومت بسیار خوبی دارد.

در واقع ویژگی هایی که در بالا به ان ها اشاره داشت برای اتاق حمل باری است که از ساندویچ پنل ساخته شده است. در ادامه درباره ساخت این نوع اتاق حمل بار شرح خواهیم داد.

ساخت اتاق حمل بار

اتاق حمل بار ساندویچ پنل ایزوله به صورت دو رو ورق عایق هستند و از جنس پلی یورتان می باشند. عایق بندی این اتاق ها به دلیل پلی یورتان است که در برابر رطوبت و زنگ زدگی از خود استقامت و مقاومت خوبی نشان می دهد.

برای ساخت اتاق حمل بار ساندویچ پنل از آهن آجدار استفاده می شود. از روکش عایق دار خارجی محکم و با مقاومت بالا هم استفاده شده است. با توجه به استفاده از این متریال در سازه اتاق حمل بار ساندویچ پنل، باید انتظار استقامت و مقاومت بالایی داشت. با توجه به استفاده از این همه متریال باکیفیت، از عایق بندی این اتاق حمل بار، خیالتان راحت خواهد بود. این اتاق دارای سیستم روشنایی است که برای بارگیری و تخلیه بار بسیار کاربردی و لازم است.

ساندویچ پنل دارای ورن سبکی است و ساخت و اجرای ان در کم ترین زمان امکان پذیر است.

درساخت اتاق حمل بار ساندویچ پنل ایزوله از عایق های متفاوت با ضخامت های مختلف می توان استفاده نمود اما دقت داشته باشید که ضخامت عایق ها بر روی تبادل حرارتی بیرونی و داخل سازه تاثیر می گذارد. ضخامت باید استاندارد باشد. پس باید با توجه به نظر کارشناسان و متخصصین از ضخامت مناسب عایق ها بهره برد.

درب اتاق حمل بار ساندویچ پنل دارای دو لنگه است که بر روی هر لنگه‌ از آن، ۳ لولا یا ضخامتی در حدود ۸ میلی متر نصب گردیده است. متریال استفاده شده در آن نیز چوب چند لایه با دورو ورق آلوزینک است که دارای عایق بندی از نوع پی وی سی با لاستیک مخصوص است. این عایق سبب ایجاد مقاومت بسیار بالایی خواهد شد.

کاربرد اتاق حمل بار ایزوله

اتاق حمل بار از محصولات پرکاربرد با متریال ساندویچ پنل است که بر روی انواع خودرو قابلیت نصب دارد و برای هر نوع خودرو با ابعاد مناسب طراحی و ساخته می شود. از کاربرد اتاق حمل بار ساندویچ پنل ایزوله می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • برای حمل مواد غذایی و پروتئینی
  • برای حمل مواد فاسد شدنی و حساس
  • برای حمل دارو
  • برای کالاهای خاص
  • برای حمل لبنیات و بستنی و موارد دیگر

انواع اتاق حمل بار ساندویچ پنل

کاربرد اتاق بار ایزوله
تولید اتاق بار ساندویچ پانل ایزوله

انواع اتاق حمل بار ساندویچ پنل ایزوله بر اساس نیاز ساخته می شود. انواع اتاق حمل از این سازه موارد زیر است.

  1. اتاق حمل بار خودرو نیسان
  2. اتاق حمل جوجه
  3. اتاق حمل بار مواد غذایی
  4. اتاق مخابرات وATM
  5. اتاق حمل نوشابه
  6. اتاق حمل بار رستوران متحرک
  7. اتاق حمل بار کامیون
  8. اتاق حمل بار کامیونت
  9. اتاق حمل بار پراید وانت

اتاق حمل بار یخچالی چیست؟

با توجه به اینکه از اتاق حمل بار برای جا به جایی مواد غذایی حساس هم استفاده می شود، باید از اتاق بار مخصوص برای مواد غذایی و لبنی و پروتئینی استفاده شود.

اتاق یخچالی بر روی شاسی انواع خودرو قرار می گیرد و برای حمل غذاهای فاسد شدنی استفاده می شود. دمای اتاق یخچالی کامیونت را می توان بر حسب نیاز برای فاسد نشدن هر ماده غذایی محاسبه کرد و تنظیم نمود. این اتاق ها ی حمل بار، دارای عایق و سیستم سرمایشی هستند و دارای وزن بسیار کم و سبکی می باشند. اتاق حمل بار یخچالی هم سبک است و هم مقاومت بالایی در برابر ضربه و دما دارد.

مزیت استفاده از ساندویچ پنل در ساخت اتاق حمل بار

ساندویچ-پنل-در-اتاق-حمل-بار
مزیت استفاده از ساندویچ پنل در ساخت اتاق حمل بار

برای ساخت هر سازه مقاوم و باکیفیتی می توان از متریال ساندویچ پنل استفاده کرد. از کاربرد این متریال در ساخت اتاق حمل بار است. مزیت استفاده از ساندویچ پنل برای اتاق حمل بار ساندویچ پنل ایزوله گزینه های زیر است.

  • وزن بسیار کمی دارد و ساخت و اجرای ان در زمان کمی انجام پذیر است.
  • در برابر اسیب های محیطی استحکام بسیار بالایی از خود نشان می دهند.
  • ساندویچ پنل ها در برابر دما و صدا عایق خوبی هستند.
  • قیمت متریال ساندویچ پنل مناسب و به صرفه است.
  • از نظر ظاهری زیبا و تمیز هستند.
  • ایزوله هستند.
در نهایت اینکه

در این مطلب با متریال ساندویچ پنل و اتاق حمل بار ساندویچ پنل ایزوله و ویژگی ها و مزیت استفاده از ان اشنا شدیم. برای خرید انواع اتاق حمل بار با قیمت مناسب و کیفیت خوب با شایان تراک در ارتباط باشید.

سوالات متداول اتاق حمل بار ساندویچ پنل ایزوله

چرا از ساندویچ پنل برای ساخت اتاق حمل بار استفاده می شود؟

مزیت های زیادی دارد که از مهم ترین آن وزن سبک و استقامت بالا و ایزوله بودن ان است.

قیمت اتاق حمل بار ساندویچ پنل ایزوله چقدر است؟

اتاق حمل بار ساندویچ پنل مدل های زیادی دارد که هر کدام بر اساس ضخامت متریال و ابعاد و نوع طراحی و مدل، قیمت گذاری می شوند.

کاربرد اتاق حمل بار یخچالی چیست؟

از اتاق بار یخچالی برای مواد غذایی حساس و لبنی و پروتئینی و دارو استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید