اتاق حمل بار ساندویچ پنل

تاریخ انتشار:
نظرات: بدون دیدگاه

اتاق حمل بار ساندویچ پنل

برای حمل بسیاری از مواد غذایی حساس باید از اتاق حمل بار باکیفیت و مناسبی استفاده کرد که، کاربرد اتاق حمل بار ساندویچ پنل از بهترین آن ها است. اتاق حمل بار ساندویچ پنل از پرکاربردترین اتاق حمل بار پیش ساخته است که برای انواع خودرو سبک و سنگین می توان از آن استفاده کرد. در این مطلب به ویژگی ها و مزیت های این اتاق حمل بار پرطرفدار و کاربردی اشاره می شود. همراه ما باشید.

ساخت اتاق حمل بار ساندویچ پنل

قیمت اتاق حمل بار ساندویچ
ساخت- اتاق- حمل- بار- ساندویچ پنل

ساخت اتاق حمل بار از متریال ساندویچ پنل، از بهترین و باکیفیت ترین اتاق بارها است زیرا از مصالحی استفاده می شود که مرغوب هستند و ویژگی های منحصر به فرد و خاصی دارند. از این ویژگی ها می توان به عایق بودن این اتاق ها اشاره داشت. این اتاق ها به گونه ای ساخته شده اند که ایزوله هستند و از ورود میکروب و انواع الودگی به فضای داخل جلوگیری می کند.

پوشش بدنه و سقف در ساخت اتاق حمل بار از متریال ساندویچ پنل، از آلومینیوم است. از نوعی رنگ مخصوص در درو دیوار و سقف و بدنه استفاده شده است که باعث می شود، مقاومت بدنه بیشتر شود. در واقع استفاده از رمگ های خاص باعث می شود که استحکام و مقاومت محصول بیشتر شود.

کف اتاق در ساخت اتاق حمل بار از متریال ساندویچ پنل از، ورقه ای آجدار است که با متریال آهن ساخته شده است. روکش عایق هم بر روی ان قرار گرفته است.

از موارد مهمی که در ساخت اتاق حمل بار ساندویچ پنل رعایت می شود، این است که استحکام و مقاومت در درجه اول مهم هستند و در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم می باشند. در صورت بروز ضربه در حین حمل بار، محصولات بارگیری شده در جای خود ثابت مانده و صدمه ای به آن ها وارد نمی شود. این ویژگی از مزیت های ساخت اتاق حمل بار از متریال ساندویچ پنل هم محسوب می شود. البته در خرید اتاق حمل بار از جنس مذکور، دقت شود که متریال باکیفیت و مرغوب به کار رفته باشد تا استحکام مورد نظر را داشته باشد. برای خرید اتاق حمل بار ساندویچ پنل از مراکز و فروشگاه های معتبر و شناخته شده اقدام نمایید.

شایان تراک انواع مدل ها از ساخت اتاق حمل بار از متریال ساندویچ پنل را در بهترین کیفیت و متریال ارائه کرده و هدف زضایت مشتریان عزیز می باشد.

کاربری اتاق حمل بار

ساخت اتاق حمل بار بر اساس نوع کاربری ؛ طراحی خاص و طرز ساخت منحصر به فرد خواهد داشت. بر اساس نوع کاربردی ساخت اتاق را می توان به دو دسته تقسیم بندی کرد. این دو دسته، گزینه های زیر هستند.

  • کالاهایی که حساس هستند و نگهداری خاصی را نیاز دارند.
  • کالاهایی که در حمل باید دقت شود و بسیار حساس هستند.

برای کالاها و محصولاتی که در نگهداری حساس هستند، اتاق مناسب باید انتخاب شود. مثلا اگر مواد غذایی باشد که فاسدشدنی است باید از اتاق حمل بار یخچالدار استفاده شود. اتاق حمل بار یخچالدار هم خود در مدل های مختلف با حفظ دمای محصول و دمای زیر صفر درجه وجود دارند. توضیحات لازم در مقاله ای که مرتبط به اتاق یخچالدار است، داده شده است.

از کالاهای حساس به حمل می توان حمل حیوانات را مثال زد. مثلا اتاق حمل بار جوجه از این دسته است. طوری طراحی شده است که جوجه ها در هنگام حمل و نقل، اسیب نبینند. در ابعاد مختلف از ساخت اتاق حمل بار از متریال ساندویچ پنل برای حمل جوجه وجود دارد. کاربرد اتاق حمل بار ساندویچ پنل متنوع است.

اتاق حمل بار نوشابه از نوع ساندویچ پنل

اتاق حمل بار نوشابه از دسته اتاق ها برای کالاهای حساس به نگهداری است. این اتاق ها طوری طراحی و ساخته شده اند تا خیلی خوب از باکس نوشابه ها مراقبت شود و اسیب وارد نگردد. علت این هم ان است که نوشابه ها گاز دار هستند و در اثر حمل نامناسب، اگر تکان بخورند، طعم و مزه شان عوض مب شود و کیفیت اولیه را از دست می دهند.

برای حمل نوشابه باید از اتاق حمل بار ساندویچ پنل استفاده شود که محکم است و مقاوم و در اثر تکان و ضربه، به محصولات اسیب نرسد.

مزیت ساندویچ پنل ها چیست؟

همان طور که اشاره شد، ساخت اتاق حمل بار از متریال ساندویچ پنل بسیار پرطرفدار است و حتما مزیت های زیادی دارد که اینقدر محبوب است. از مزیت های اتاق حمل بار ساندویچ پنل به صورت زیر است.

  • در برابر ضربات، مقاومت خوبی دارد.
  • وزن سبکی دارد و برای حمل و نقل بسیار راحت و بی دردسر است.
  • از فوم پلی یورتان در ساخت اتاق حمل بار از متریال ساندویچ پنل استفاده سده است که عایق خوبی در برابر رطوبت و گرما است. در برابر هر شرایط اقلیمی مقاومت خوبی دارند.

ضخامت ساندویچ پنل برای اتاق حمل بار

در ساخت اتاق حمل بار از متریال ساندویچ پنل با ضخامت کم استفاده می شود. اما همچنان کیفیت خوبی دارند و از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار است. این ساندویچ پنل ها کم قطر و کم ضخامت هستند اما از ضربه به کالا در زمان حمل و نقل، جلوگیری می کنند.

معمولا از ساندویچ پنل دوجداره استفاده می شود که در برابر ضربه و برودت، عایق خوبی هستند. در اینصورت است که اطمینان داشته باشید، کالا با ایمنی و سلامت کامل به مقصد خواهد رسید.

در نهایت

در این مطلب درباره ساخت اتاق حمل بار از متریال ساندویچ پنل و ویژگی ها و مزایای اتاق حمل بار ساندویچ پنل صحبت شد. اگر می خواهید از بهترین و مقاوم تریت اتاق حمل بار استفاده نمایید، پیشنهاد ما اتاق حمل بار از نوع ساندویچ پنل است. برای اطلاعات بیشتر و خرید و اجاره می توانید با کارشناسان شایان تراک در ارتباط باشید.

سوالات متداول ساخت اتاق حمل بار ساندویچ پنل

چه نوع ساندویچ پنلی برای کاربرد اتاق حمل بار استفاده می شود؟

برای ساخت اتاق حمل بار از متریال ساندویچ پنل، از ساندویچ پانل های دیواری با ضخامت ۴ سانتی متر و نوع سقفی با ضخامت   ۱۰سانتی متر و با فوم پلی یورتان برای عایق بندی خوب، استفاده می شود.

مزیت ساخت اتاق حمل بار از متریال ساندویچ پنل چیست؟

استحکام و مقاومت بالایی دارد. عایق خوبی در برابر برودت و رطوبت است. محیطی ایزوله و به دور از الودگی ها ایجاد می شود. از هدر رفتن انرژی هم جلوگیری می شود.

اتاق حمل بار یخچالی ساندویچ پنل چه ویژگی دارد؟

بر روی انواع شاسی قابلیت نصب دارد. عایق خوب گرما است. ایزوله است. از عایق پلی یورتان در ساخت این نوع اتاق حمل بار استفاده می شود. در انواع مختلف طراحی و ساخته می شود که بر اساس نوع بار و کالا، انتخاب و خریداری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید