راهنمای خرید یخچال پراید وانت

راهنمای خرید یخچال پراید وانت
تاریخ انتشار:
نظرات: ۱ دیدگاه

راهنمای خرید یخچال پراید وانت

پراید وانت بعد از تولید با گذشت زمان وارد سیستم حمل و نقل شد. این وسیله پرکاربرد و پرطرفدار برای حمل و نقل ظرفیت باری محدودی دارد اما در حمل و نقل درون شهری و خارج از شهری و جاده ای هم مورد استفاده دارد. در این مقاله به مهم ترین موارد از راهنمای خرید یخچال پراید وانت اشاره خواهیم کرد. همراه ما باشید.

از آنجاییکه تجهیزات بسیاری مانند یخچال پراید وانت وارد بازار شده است، از این وسیله می توان برای حمل و نقل مواد غذایی حساس و حمل و نقل سردخانه ای استفاده کرد. درباره یخچال پراید وانت بیشتر بدانیم!

کاربرد یخچال پراید وانت

مزیت یخچال پراید وانت
کاربرد یخچال پراید وانت

در سیستم حمل و نقل با بسیاری از مواد غذایی خاص و پروتئینی و حساس و محصولات دارویی رو به رو هستیم. این محصولات نسبت به تغییرات دما حساس هستند و با بالا رفتن دما و یا پایین آمدن آن، دچار خرابی و بی کیفیتی در محصول می شوند. پس لازم است از اتاق بار یخچالی برای حمل و نقل مواد غذایی حساس استفاده شود.

اگر قرار است حمل و نقل مواد غذایی حساس با پراید وانت صورت گیرد، باید از راهنمای خرید یخچال پراید وانت استفاده کرده و بهترین نوع را تهیه نمایید تا با خیالی اسوده همه مواد غذایی حساس و محصولات حساس به دما را جا به جا نمایید.

بیشتر برای حمل و نقل های درون شهری و بارهایی با حجم کم از وانت پراید یخچالی استفاده می شود. برای حمل و نقل جاده ای بیشتر از کامیون و وانت نیسان استفاده می شود که قابلیت حمل محصولات را با حجم بالا دارند.

مزیت استفاده از یخچال پراید وانت

خرید ارزان یخچال پراید وانت
مزیت استفاده از یخچال پراید وانت

پراید وانت خودرویی ارزان تر و با قیمت بسیار کم تر از وانت نیسان و کامیونت است. پس اتاق یخچالی برای این خودروها هم ارزان تر است. در نتیجه هزینه تعمیرات خودرو و اتاق بار هم کم تر و مقرون به صرفه است. این ها می توانند دلایل خوبی برای خرید یخچال پراید وانت باشد که بسیار هم محبوب و پرطرفدار است.

قیمت یخچال بار برای پراید وانت ارزان تر است زیرا در ابعاد کوچک تری ساخته می شود.

از پراید وانت برای حمل چه محصولاتی استفاده می شود؟

اشاره شد که پراید وانت ظرفیت کمی برای حمل و نقل محصولات دارد و در نتیجه بیشتر برای حمل و نقل درون شهری استفاده می شود. این وسیله برای حمل و نقل بسیاری از محصولات مناسب است اما باید محصولات سبک باشند و وزن زیادی نداشته باشند.

برای حمل و نقل محصولات دارویی و مواد غذایی و لبنی، بیشتر از این وسیله استفاده می شود.

مزیت استفاده از پراید وانت

  • به صرفه بودن اتاق سردخانه و اتاق یخچالی پراید وانت نسبت به دیگر خودروها
  • مصرف سوخت پایین پراید وانت
  • استهلاک کمتر و هزینه تعمیرات کمتر نسبت به دیگر وانت ها

کانتینر یخچال پراید وانت

اگر قصد سفارش کانتینر یخچال پراید وانت را دارید، باید بگوییم که این نوع اتاق بار در دو نوع طراحی و تولید می شود. کانتینر یخچال پراید وانت در دو مدل تک درب و دو درب وجود دارد. می توانید انتخاب خود را بر اساس نیاز و بودجه خود تعیین نمایید.

نصب کانتینر یخچال پراید وانت بر عهده تولید کننده است که با مهارت و دقت ان را نصب می کنند. یراق الات هم برای نصب کانتینرها لازم است. یراق آلات کانتینر یخچال پراید وانت شامل دستگیره و لولا و قفل و دیگر موارد می شود که می توانید بر اساس سلیقه خود از انواع مدل هایی که وجود دارد انتخاب نمایید. البته که اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی باشد، تیم شایان تراک آماده ارائه راهنمایی لازم در خصوص انتخاب و خرید است.

مزیت استفاده از اتاق بار یخچالی پراید وانت چیست؟
یخچال پراید وانت ارزان
مزیت استفاده از اتاق بار یخچالی پراید وانت چیست؟

در راهنمای خرید یخچال پراید وانت باید از مزایای ان هم بدانیم. چرا اینقدر پرطرفدار است و بسیاری افراد ترجیح می دهند از این مدل اتاق بار یخچالی تهیه نمایند؟ به موارد جزئی در مطالب بالا اشاره شد اما کامل تر به ان ها خواهیم پرداخت.

در حال حاضر قیمت خودروها بسیار بالا رفته و بودجه بسیاری افراد به تهیه خودروهای باری و حمل و نقلی نمی رسد. اما می توان با بودجه کمی پراید وانت را خریداری نمود. اتاق بار یخچالی پراید وانت هم نسبت به اتاق یخچالی دیگر خودروها ارزان تر است و قیمت مناسب تری دارد. پس توصیه می شود در صورت بودجه کم از این نوع اتاق بار یخچالی خریداری نمایید.

هزینه های سرویس و تعمیر پراید وانت و کانتینر یخچالی ان بسیار مقرون به صرفه و ارزان است و برای همین بسیاری رانندگان ترجیح می دهند برای کار خود از این وسیله خریدای کنند.

تجهیز پراید وانت به اتاق یخچالدار بسیار با قیمت مناسب انجام می شود و خیلی به خریداران محترم فشار مالی وارد نمی آید چون هم در ابعاد کوچک است و هم متریال ان قیمت بالایی ندارد.

وزن یخچال پراید وانت

بیشترین وزنی که این خودرو می تواند بارگیری داشته باشد، بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ کیلوگرم است. مشخص است که بیشتر برای محصولات و کالاهایی استفاده دارد که دارای وزن کمی است.

از موارد مهم در راهنمای خرید یخچال پراید وانت که باید به ان دقت شود این است که، کالاهایی با طوی کم تر از یک متر و ۶۰ سانتی متر را می توان درون ان قرار داد و اگر طول کالا از این مقدار بیشتر باشد باید وسیله دیگری را تهیه نمایید.

جنس اتاق یخچالی پراید وانت از فایبرگلاس است که هم سبک است و هم مقاومت خوبی در برابر رطوبت و آب و گرما دارد.

در نهایت

در این مطلب سعی شد به موارد و نکات کاربردی از راهنمای خرید یخچال پراید وانت اشاره شود تا با آگاهی بیشتر انتخاب خود را از نوع خودرو و اتاق بار یخچالی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با کارشناسان شایان تراک در ارتباط باشید.

سوالات متداول راهنمای خرید یخچال پراید وانت

یخچال پراید وانت تا چه وزنی برای حمل و نقل مناسب است؟

در خرید یخچال پراید وانت دقت داشته باشید که تا وزن ۴۰۰ و ۴۵۰ کیلوگرم را می تواند حمل کند و بیشتر برای محصولات و کالاهای سبک استفاده می شود.

چرا قیمت اتاق بار یخچالی وانت پراید کم تر از دیگر خودروها است؟

زیرا اندازه کوچکی دارد و دارای ابعاد کوچک است و هم متریال ان قیمت بالایی ندارد.

قیمت اتاق بار یخچالی پراید وانت چقدر است؟

کانتینر یخچالی پراید وانت هم نسبت به اتاق یخچالی دیگر خودروها ارزان تر است و قیمت مناسب تری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید