قیمت اتاق بار کامیون

ويژگي-اتاق-حمل-بار-كاميون
تاریخ انتشار:
نظرات: بدون دیدگاه

قیمت اتاق بار کامیون

اتاق بار کامیون، دارای باکس های مجهزی هستند که، بر روی کامیون و کامیونت قابلیت نصب دارند. از اتاق بار کامیونت و کامیون برای حمل انواع کالاها برای مسافت های دور و نزدیک و شهری و بین شهری استفاده می شود. اتاق حمل بار انواع مختلفی دارد که قیمت اتاق بار کامیون بر اساس نوع و مدل و کاربرد آن تعیین می شود.

برای اطلاع از انواع قیمت اتاق بار کامیون با روابط عمومی شرکت شایان تراک در ارتباط باشید.

انواع اتاق حمل بار کامیون

انواع-اتاق-حمل-بار-کامیون
انواع-اتاق-حمل-بار-کامیون

برای حمل بار وسایل حساس به وسیله کامیون و کامیونت، از اتاق حمل بار مسقف صورت استفاده می شود. این اتاق ها برای حمل و نقل وسایلی با حجم کم و حساسیت زیاد، بیشتر مورد استفاده دارد. از کامیون های مسقف چادردار برای حمل و نقل استفاده می شود. در حمل و نقل وسایل حساس باید دقت داشت که ضربه به آن ها وارد نشود.

از انواع اتاق حمل بار کامیونت و کامیون می توان به اتاق حمل بار یخچالدار و اتاق حمل بار نوشابه ای و اتاق حمل جوجه و اتاق حمل بار مواد شیمیایی نام برد.

ایتم های موثر بر قیمت اتاق حمل بار

برای تعیین قیمت اتاق بار کامیون باید به کاربرد و نوع آن دقت کرد. هر اتاق حمل بار، کارایی و کاربرد خودش را دارد. متریالی که اتاق بار استفاده می شود، بر اساس کاربردی آن است که در قیمت اتاق بار کامیون تاثیر دارد. مثلا برای حمل بار مسافت های طولانی، باید متریال باکیفیت تری برای اتاق حمل بار استفاده نمود و این ایتم بر قیمت اتاق تاثیر زیادی می گذارد.

از موارد دیگری که بر قیمت اتاق بار کامیون اثر می گذارد، ابعاد و اندازه اتاق حمل بار است. طبیعی است که هر چه قدر اتاق حمل بار ابعاد و اندازه بیشتری داشته باشد از متریال بیشتری استفاده شده است و قیمت بالاتری هم خواهد داشت. برای همین نمی توان رنج قیمتی کلی برای انواع اتاق حمل بار داد. برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان شرکت کاربری شایان تراک در ارتباط باشید.

اتاق بار باکیفیت

اتاق بار استاندارد
اتاق بار استاندارد

برای حمل و نقل بارهای حساس باید از اتاق بارهایی باکیفیت بالا استفاده کرد. برای ساخت اتاق بارهای باکیفیت بالا از متریال مرغوبی استفاده می سود که بهترین آن ساندویچ پنل است. اتاق بار ساندویچ پنل هم عایق خوبی است و هم ایزوله است. برای جمل انواع مواد غذایی حساس و بارهای حساس به ضربه از این نوع اتاق باربری استفاده می شود.

از ویژگی های اتاق بار ساندویچ پنل می توان به موارد زیر اشاره داشت تا شما بیشتر با این نوع اتاق بار اشنا شوید.

  • اتاق بار ساندویچ پنل دارای عایق بندی حرارتی است و محافظ خوبی در برابر سرما و گرما می باشد.
  • دارای وزن سبکی است و در نتیجه در مصرف سوخت هم صرفه جویی می شود.
  • در برابر ضربات وارد شده از بار محافظت خوبی دارد.
  • ایزوله است و مواد بهداشتی رعایت شده و از ورود آلودگی به داخل اتاق جلوگیری می شود.
  • قیمت اتاق بار کامیون ساندویچ پنل از انوع دیگر متریال ها بیشتر است. اما به صرفه می باشد.

ساختار اتاق حمل بار کامیون

ساختار اتاق حمل بار کامیونت و کامیون از متریال ساندوچ پنل است. ضخامت اتاق بار ۳ سانتی متر مربع است. دارای فوم عایق پلی یورتان است و از ورق دورو پیش رنگ استفاده شده است.

استفاده از فوم عایق پلی یورتان باعث می شود تا رطوبت و خیسی وارد اتاق حمل بار نشود و مواد غذایی حساس و بارهای حساس به رطوبت، خراب نشوند.

پروفیل آهنی که در ساخت دیوارهای اتاق حمل بار استفاده شده است، ضد ضربه هستند و از بارها مراقبت خیلی خوبی دارند. برای بارگیری و تخلیه آسان هم از سیستم روشنایی ال ای دی استفاده می شود.

درباره درب های اتاق بار ساندویچ پنل باید گفت که از متریال پروفیل آهنی است و کرکره ای است و به صورت ورقه های آلومینیومی است.

اتاق بار ساندویچ پنل، دارای ۳ لایه اصلی می باشد که لایه فوم هم اضافه می شود. ورقه هایی که در ساندویچ پنل استفاده می شود، از ورق های آلوزیک و آلومینیوم و گالوانیزه است که همه این ها بر قیمت اتاق بار کامیون اثر گذار هستند.

ویژگی اتاق حمل بار کامیون چیست؟

ویژگی-اتاق-حمل-بار-کامیون
ویژگی-اتاق-حمل-بار-کامیون

همان طور که اشاره شد، اتاق حمل بار کامیون دارای انواع مختلفی است که ویژگی های زیر را می توان از ان ها نام برد.

  • اتاق حمل بار روباز کامیونت
  • اتاق حمل بار مسقف
  • اتاق حمل بار چوبی
  • اتاق حمل بار فلزی

وزن اتاق بار کامیونت

اتاق بار کامیون و کامیونت وزن کمی دارند که سوخت کم تری مصرف کنند و در عین حال از مقاومت و استحکام خوبی هم برخوردار هستند. اگر از مصالح مدرن و باکیفیت ساندویچ پنل استفاده شود، وزن سبکی دارند و در برابر ضربه و فشار و دما و حرارت بسیار مقاومت خوبی نشان می دهند. کف اتاق حمل بار ساندویچ پنل، قابلیت تحمل فشار زیادی را دارند. بیشترین تحمل وزن و فشار بار را از اتاق بار ساندویچ پنل بخواهید.

نکات مهم در انتخاب اتاق حمل بار

برای خرید و انتخاب اتاق حمل بار موارد زیر را در نظر داشته باشید. رعایت این موارد کمک به مناسب ترین انتخاب دارد.

  • نوع بار و اسباب و لوازم را در نظر داشته باشید.
  • مسافتی که باید برای حمل بار طی شود.
  • نوع مسیر و جاده مبداء و مقصد
  • ساعتی که برای باربری مد نظر است.
در نهایت

در این مطلب درباره قیمت اتاق بار کامیون و انواع اتاق بار و ویژگی های آن خواندیم. با انتخاب بهترین اتاق بار می توان شرایط خوب و مطلوبی را برای حمل بار فراهم نمود. برای حمل و نقل بارها در سلامت و صحت، از شرکت های معتبر در این زمبنه با اتاق بارهای استاندارد اقدام نمایید.

سوالات متداول قیمت اتاق بار کامیون

بهترین متریال برای اتاق بار کامیون چیست؟

متریال ساندویچ پنل، از بهترین متریال برای اتاق بار است. مزیت های این اتاق بار در این مطلب کامل آورده شده است. مطالعه نمایید.

قیمت اتاق بار ساندویچ پنل چقدر است؟

قیمت اتاق بار کامیون بر اساس ابعاد و اندازه کامیون تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت ها با شایان تراک در ارتباط باشید.

وزن اتاق بار ساندویچ پنل چقدر است؟

وزن کمی دارند که ماشین ها سوخت کم تری مصرف کنند و در عین حال از مقاومت و استحکام خوبی هم برخوردار می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید