میزان مصرف سوخت کامیون ایسوزو

ویژگی کامیون ایسوزو
تاریخ انتشار:
نظرات: بدون دیدگاه

میزان مصرف سوخت کامیون ایسوزو

ایسوزو شرکتی ژاپنی است که در زمینه طراحی و تولید ماشین هایی مانند کامیون و کامیونت و وانت و موتورهای دیزلی فعالیت مستمر و موفقیت آمیزی دارد. در این مطلب درباره میزان مصرف سوخت کامیون ایسوزو و ویژگی ها و خصوصیات این نوع از کامیون بیشتر خواهیم دانست. اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید و دوست دارید اطلاعات خود را درباره کامیون ایسوزو بیشتر کنید، همراه ما باشید!

همان طور که اشاره شد، شرکت ایسوزو از سال های بسیار دور در زمینه طراحی و ساخت خودروهایی چون کامیون و کامیونت فعالیت دارد و باید در اینجا اضافه نمود که این شرکت در زمینه طراحی و ساخت ون و شاسی بلند هم فعالیت گسترده ای دارد. در واقع می توان به طور کلی اینگونه گفت که شرکت ایسوزو در زمینه تولید انواع کامیونت و موتورهای دیزلی فعالیت موفقیت آمیزی دارد.

ویژگی های کامیون ایسوزو

انواع کامیون ایسوزو
کامیونت های ایسوزو

کامیون های ایسوزو از قدیمی ترین محصولات هستند که سال های متمادی تحت کنترل و بررسی بوده اند و آزمایش شده اند و امتحان خود را پس داده اند. در حدود ۶۰ درصد از سهام این شرکت در دست شرکت تویوتا می باشد. پس از همین جا می توان به کیفیت ان پی برد. برای آشنایی بیشتر با کامیون های ایسوزو باید از ویژگی های ان ها گفت که مهم ترین آن، میزان مصرف سوخت کامیون ایسوزو در حد بهینه است.

استفاده بهینه از سوخت با کامیونت ایسوزو

ویژگی کامیون ایسوزو
استفاده-بهینه-از-سوخت-با-کامیون-ایسوزو

از مهم ترین ویژگی های کامیون ایسوزو، میزان مصرف سوخت کامیون ایسوزو در حد بسیار معقول و بهینه است. کامیون های ایسوزو به گونه ای طراحی شده اند که، مصرف سوخت کمی دارند و پرمصرف نمی باشند.

کامیون ها و کامیونت های ایسوزو در جاده ها برای حمل و نقل استفاده می شوند که زمان طولانی در مسیر هستند پس کم مصرف بودن یک مزیت مهم از این نوع ماشین ها است. میزان مصرف سوخت کامیون ایسوزو بسیار کم است و از موارد جذاب برای رانندگان است که به خرید آن تشویق و ترغیب می شوند.

این کامیون ها دارای ابعاد مناسبی هم برای حمل و نقل درون شهری و هم خارج از شهری دارند.

عملکرد کامیون های ایسوزو

طراحی کامیون های ایسوزو ساده است و ممکن است نبود ظرافت در طراحی ان هم احساس شود و از ویژگی هایش باشد اما، این کامیون ها دارای عملکردی بسیار خوب و با سرعت بالا هستند که نظر بسیاری افراد را به خود جلب کرده اند. از ویژگی های مهم کامیون های ایسوزو علاوه بر میزان مصرف سوخت کامیون ایسوزو بهینه، کاربردی بودن آن است که سوددهی بالایی دارد و بسیاری افراد خرید ان را خریدی اقتصادی می دانند.

فراوانی قطعات یدکی کامیون ایسوزو

از مزیت های خرید کامیون های ایسوزو می توان به فراوانی قطعات یدکی ان ها در کشورمان اشاره داشت که از بزرگترین و مهم ترین مواردی است که در خرید خودرو مخصوصا خودروهای باربر که دچار استهلاک زیادی هستند، می باشد.

میزان الایندگی کامیون های ایسوزو در محیط زیست

از مهم ترین مزیت ها در میزان مصرف سوخت کامیون ایسوزو که بسیار کم و بهینه است، این است که میزان الایندگی در محیط زیست را هم کمتر موجب می شود. در واقع تلاش این شرکت برای تولید محصولات کم مصرف سوخت این است که دوستدار محیط زیست و طبیعت باشد.

انواع کامیون های ایسوزو

از انواع کامیون های ایسوزو می توان به، کامیونت ۵ تن ایسوزو، کامیونت ۶ تن ایسوزو، کامیونت ۸ تن ایسوزو، کامیون باری ۱۸ تن ایسوزو، کامیون کشنده‌ی ایسوزو اشاره داشت.

انواع کامیونت ایسوزو
انواع کامیونت ایسوزو

ویژگی کامیونت های ۵ تن ایسوزو

از پرطرفدارترین و پرفروش ترین کامیونت های ایسوزو می توان به مدل های ۵ تن اشاره داشت. علت پرفروش بودن و پرطرفدار بودن این مدل از کامیون ایسوزو این است که، دارای قدرت موتور ۱۳۰ اسب بخار است. از ویژگی های بارز این نوع کامیون می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • جنس موتور ۴ سیلندر خطی
  • سوپاپ بالای تزریق مستقیم
  • مجهز به توربوشارژ و اینتر کولر
  • دارای سیستم تعلیق فنر چندلایه است.
  • دارای کمک فنر هیدرولیک
  • شاسی نردبانی
  • فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی
  • میزان مصرف سوخت کامیون ایسوزو ۵ تنی

ویژگی کامیونت ۶ تنی ایسوزو

این مدل از کامیون های ایسوزو بر اساس استانداردهای آلایندگی اروپا طراحی شده است. دارای موتور ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا است. توانایی موتور این مدل از کامیون ها دارای ۱۵۰ اسب بخار است. این کامیون از بهترین کامیونت ها در سطح بین المللی می باشد و طرفدار بسیار و فروش بالایی دارد.

از دیگر ویژگی های کامیونت ۶ تنی ایسوزو می توان به شاسی نوع نردبانی، ترمز دومدار کاسه‌ای هیدرولیکی، فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی اشاره داشت که موجبات فروش بیشتر آن را فراهم اورده است.

کامیونت ۸ تنی ایسوزو

از ویژگی های این نوع کامیونت، قدرت موتور ان است که در حدود ۱۳۳ اسب بخار می باشد. موتور کامیونت ۸ تنی ایسوزو دارای جنس ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا است. این کامیون دارای استاندارد جهانی یورو ۲ است.

کامیون کشنده ایسوزو

اگر قصد جا به جایی بارهایی سنگین را دارید، پیشنهاد ما انتخاب کامیون های کشنده ایسوزو است. موتورهای این نوع از کامیون ها دارای دیزل یورو ۵ است. قدرت موتورش برابر با ۱۵۱۰ اسب بخار است.

در طراحی و ساخت این مدل از کامیونت های ایسوزو از پنجره های بزرگ و با دید باز استفاده شده است تا رانندگان برای دید بیشتر از ان استفاده کنند. برای جاده های درون شهری و بیرون شهری می توان از این مدل کامیونت ها استفاده نمود.

در نهایت

در این مطلب درباره میزان مصرف سوخت کامیون ایسوزو و انواع کامیون های ایسوزو و ویژگی های آن ها خواندیم. امیدواریم این مقاله کمک شایانی در جهت خرید و تهیه ماشین باربری و ساخت اتاق بار کامیون مورد نظر شما باشد.

سوالات متداول میزان مصرف سوخت کامیون ایسوزو

مزیت سوخت بهینه خودروهای کامیونت ایسوزو در چیست؟

الودگی محیط زیست کم نری ایجاد می شود و اصلا هدف این شرکت برای مصرف بهینه سوخت ماشین هایش هم بر همین اساس است.

از ویژگی های مهم کامیون های ایسوزو چیست؟

سرعت عملکرد بالا و مصرف بهینه سوخت از ویژگی های مهم این ماشین ها است. دیگر کاربردی بودن آن است که سوددهی بالایی دارد.

قیمت کامیون های ایسوزو چقدر است؟

برای دریافت اطلاع از قیمت ها با کارشناسان شرکت شایان تراک در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید