نکات مهم برای خرید اتاق حمل جوجه

اتاق کامیون برای حمل حیوانات
تاریخ انتشار:
نظرات: ۱ دیدگاه

همانطور که میدانید در مقالات گذشته درباره ساخت اتاق کامیون ها صحبت کردیم، حال در این مقاله قصد داریم تا شما را با نکات مهم برای خرید اتاق حمل جوجه آشنا کنیم، چراکه اگر به این نکات توجه نداشته باشید دچار ضرر های مالی بسیار زیادی خواهید شد. همانطور که میدانید شغل حمل جوجه بسیار حساس بوده و اگر برخی اصول را رعایت نکنید ممکن است موجب مرگ بسیاری از جوجه های خود شوید.

پیش از خرید یک اتاق حمل بار جوجه باید به این نکته توجه داشته باشید تا حتما از یک مرکز معتبر تهیه کنید تا از با کیفیت بودن مواد اولیه اتاق حمل جوجه خود مطمئن باشید. یکی از مهم ترین ویژگی های هر یک از اتاق های حمل جوجه، ایزوله بودن آن می باشد تا تغییرات دمایی موجب برهم خوردن سلامتی جوجه ها نشود.

درباره اتاق حمل جوجه

پیش از خرید یک اتاق حمل بار جوجه باید به این نکته توجه داشته باشید تا حتما از یک مرکز معتبر تهیه کنید تا از با کیفیت بودن مواد اولیه اتاق باربری خود مطمئن باشید. یکی از مهم ترین ویژگی های هر یک از اتاق های حمل جوجه، ایزوله بودن آن می باشد تا تغییرات دمایی موجب برهم خوردن سلامتی جوجه ها نشود. در ادامه می پردازیم به نکات مهم برای خرید اتاق حمل جوجه، پس با ما همراه باشید:

اتاق های حمل جوجه، ایزوله
اتاق حمل جوجه، ایزوله

بررسی مشخصات داخلی اتاق باربری جوجه

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که اتاقهای حمل بار جوجه باید از آن بهره مند باشد، ایزوله بودن آن می باشد. بهترین مواد برای ایزوله کردن این اتاق ها استفاده از مواد پلی یورتان و یا ورق گالوانیزه می باشد. همچنین یک اتاق با کیفیت، جنس شاسی های آن از فولاد بوده که مقاومت بسیار بالایی در مقابل خوردگی، پوسیدگی و… دارد.

مشخصات فنی اتاق باربری جوجه
مشخصات اتاق باربری جوجه

جنس ساختار اتاق های حمل بار جوجه شرکت شایان تراک به گونه ای است که شما به راحتی می توانید داخل آن را با مواد شوینده تمیز نمایید. یکی دیگر از مزیت های اتاق حمل جوجه شرکت شایان تراک، وجود قفسه هایی قابل شستشو است. شما میتوانید این قفسه ها را به سادگی در آورده و آن را تمیز نمایید. همچنین در داخل این اتاق های کامیون چراغی وجود داشته که شما به سادگی می توانید حتی در زمان هایی که نور کافی وجود ندارد از آن استفاده کنید.

داشتن یک تهویه مناسب

یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که جوجه های تازه متولد شده حساسیت بسیار زیادی به تغییر شدید دمایی دارند. در نتیجه بهره مندی از یک تهویه مناسب و با کیفیت شرط موفق شدن در این کسب و کار می باشد. چرا که اگر اتاق حمل بار شما از یک تهویه مناسب بهره مند باشد، هوا به خوبی تصفیه شده و در نهایت هوای داخل اتاق زیاد گرم و یا سرد نشده و در دمای متعادلی خواهند ماند.

نکات مهم برای استفاده از اتاق باربری جوجه

شما اگر قصد جا به جایی جوجه های تازه متولد شده را دارید حتما باید به یکسری نکات مهم توجه کنید که عبارت اند از:

مزایای اتاق باربری حمل جوجه عمل تخلیه و بارگیری آسان و ضد عفونی و...
مزایای اتاق باربری حمل جوجه
  • استفاده از یک کامیون مناسب
  • ضد عفونی کردن تمام نقاط داخل کامیون برای جلوگیری از بیمار شدن جوجه ها
  • انجام عمل تخلیه و بارگیری با سرعت بالا
  • حفظ دمای داخل اتاق کامیون از ۲۲ تا ۲۴ درجه سانتیگراد
  • مرغوب بودن کیفیت کارتن جوجه

نکات مهم برای پس از تخلیه جوجه ها

  • ضدعفونی کردن تمامی تجهیزات و محیط مرغداری پیش از ورود جوجه ها
  • قرنطینه کردن محل زندگی جوجه ها و از ورود هر فرد اضافی جلوگیری شود
  • بررسی وسایل گرمایشی داخل مرغداری پیش از ورود جوجه ها
  • بررسی رفتار جوجه ها تا ۶ ساعت پس از تحویل
  • از بین بردن جعبه های جوجه ها بلافاصله پس از انتقال آنها

درباره قیمت خرید اتاق حمل جوجه

نمی توان قیمت تمامی اتاقهای حمل بار جوجه را با یکدیگر یکسان دانست. چرا که هر اتاق از مواد اولیه منحصر به فرد خود ساخته می شود و هر چه کیفیت این مواد بیشتر باشد به مراتب قیمت این اتاق ها هم بالاتر می رود. همچنین شما می توانید با مشاوران شرکت شایان تراک تماس گرفته و از اطلاعات آنها برای انتخاب بهترین اتاق حمل جوجه برای وسیله نقلیه خود آگاه شوید.

قیمت خرید اتاق حمل جوجه
خرید اتاق حمل جوجه

جمع بندی درباره خرید اتاق حمل جوجه

امروزه اتاقک های بسیار زیادی در انواع مختلف برای کامیون های سنگین، سبک و نیمه سنگین وجود داشته که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. که یکی از کاربردی ترین این اتاقها که برای جا به جایی طیور مانند جوجه استفاده می شود، اتاق حمل جوجه نام دارند. همانطور که متوجه شدید کیفیت ایزوله بودن یک اتاق بار برای حمل جوجه باید از کیفیت بسیار زیادی بهره مند باشد و ایزوله باشد. علاوه بر ایزوله بودن باید دارای یک تهویه مناسب بوده تا بتواند دمای داخل اتاق را ثابت نگه دارد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران شایان تراک تماس گرفته و از اطلاعات آنها بهره مند شوید.

سوالات متداول
  1. آیا می توان از هر کامیونی برای حمل طیور علل خصوص جوجه های تازه متولد شده استفاده کرد؟
    خیر چرا که جوجه های تازه متولد شده به تغییرات دمایی چه سرما و چه گرما بسیار حساس بوده و باید حتما از یک اتاق مخصوص حمل جوجه استفاده کنید.
  2. دمای مناسب برای حمل جوجه به چه میزان می باشد؟
    بهترین دما به صورت متوسط بین ۲۲ تا ۲۴ درجه بوده که باید حتما این دما به وسیله تهویه های مناسب به وجود آید.
  3. قیمت اتاق های حمل بار طیور به چه میزان می باشد؟
    شما برای خرید اتاق گزینه های بسیار زیادی پیش رو دارید که هر کدام از متریال خاصی تولید شده و ویژگی های خاص خود را دارند. درنتیجه برای اطلاعات بیشتر بهتر است از مشاوران شرکت شایان تراک کمک بگیرید.

1 دیدگاه دربارهٔ «نکات مهم برای خرید اتاق حمل جوجه;

دیدگاهتان را بنویسید