یخچال نیسان چگونه کار میکند

کارکرد یخچال نیسان
تاریخ انتشار:
نظرات: ۱ دیدگاه

یخچال نیسان چگونه کار میکند

کانتینرهای یخچال دار نیسان برای خنک نگه داشتن مواد غذایی فاسدشدنی مورد استفاده دارند که بر روی این خودرو نصب می شوند. اگر می خواهید درباره اینکه، یخچال نیسان چگونه کار میکند، اطلاعات کافی داشته باشید، در این مطلب همراه ما باشید.

با پیشرفت تکنولوژی، یخچال نیسان هم تغییراتی پیدا کرده است و دیگر مانند گذشته، دمای ثابت ندارد و سرما از کف به طور منظم و متناوب در فضا پخش می شود. تمام فضای با این روش خنک می شود. در نتیجه مواد غذایی سالم تر مانده و دیگر اثری از خرابی و فاسد شدن وجود ندارد.

یخچال وانت نیسان

اتاق یخچالی نیسان دارای ظرفیتی تا ۲۱۰۰ کیلوگرم است. می توان بارهایی که دارای وزن زیاد هستند را هم در این اتاق قرار داد و حمل و نقل نمود. اتاق یخچالی نیسان در دو نوع وجود دارد که دارای کاربرد متفاوت برای مواد غذایی مختلف هستند. اتاق یخچالی زیر صفری و اتاق یخچالی بالای صفری برای حمل انواع مواد غذایی حساس وجود دارد.

اتاق یخچالی نیسان بر اساس نیاز مشتری در مدل های تک درب و دو درب وجود دارد که انتخاب ان بر اساس راحتی و نیاز مشتری است. درب ها ایزوله هستند و دارای قفل محکم کتابی و دو عدد نگهدارنده هستند. از نظر ایمنی و سلامت بار هم خیالتان اسوده خواهد بود.

انواع اتاق یخچالی نیسان

یخچال نیسان وانت

برای اینکه مواد غذایی مختلف با ویژگی های متفاوت، حمل شود و نگهداری درست و اصولی داشته باشد، اتاق حمل بار یخچالی مناسب با هر مواد غذایی باید انتخاب شود. انواع اتاق حمل بار یخچال دار برای نیسان وجود دارد که به شرح زیر است.

  • یخچال نیسان ریزصفری
  • یخچال نیسان بالای صفری
  • سردخانه نیسان زیر صفری

سرخانه نیسان زیر صفر از نوع متحرک هست. این سردخانه مانند اتاقک است و بر روی خودرو نصب می شود. برای حمل مواد غذایی چون بستنی و اینچنین مواد غذایی مورد نیاز است. این دستگاه در مدل برقی هم وجود دارد که کاربردی است و در سهولت کار بسیار اثرگذار است. برق ۲۲۰ ولت می تواند روی ان نصب شود و قابلیت کار کردن دارد. اگر از اینکه این مدل از سرخانه و یخچال نیسان چگونه کار میکند بدانید، باید گفت که؛ از نوع ساندویچ پنل است و می توان از هم جدا کرد و دوباره نصب نمود.

ویژگی های یخچال نیسان زیر صفر چیست؟

خوب است ویژگی های هر کدام از انواع اتاق یخچالی نیسان را بررسی کنیم تا با شناخت بیشتری انتخاب و خرید داشته باشیم.

این نوع اتاق یخچالی عایق بندی خوبی از جنس پلی یورتان دارد که ورق های داخلی ان به صورت دو رو رنگ شده است. دارای چهارچوب استیل است که مقاومت خوبی دارد. یراق الاتی که در این نوع اتاق یخچالی استفاده شده است هم از نوع استیل مقاوم است. جنس کف ریل این اتاق از الومینیوم است. رارای سیستم روشنایی به صورت ال ای دی است که کاربردی است.

ویژگی سردخانه نیسان بالای صفر

ماشین- حمل -مواد -غذایی
ماشین- حمل -مواد -غذایی

همان طور که اشاره شد، مواد غذایی برای نگهداری به دمای خاصی نیاز دارند، برخی از این مواد به دمای بالای صفر درجه نیاز دارند تا سالم بمانند و فاسد نشوند. مثلا برای نگهداری و حمل و نقل مواد غذایی چون لبنیات به دمای بالای صفر نیاز است و یخ زدگی باعث خراب شدن ان ها می شود. سردخانه نیسان بالای صفر هم برای حمل و نقل این مواد استفاده می شود.

این سردخانه از متریال ساندویچ پنل ساخته می شود تا نگهداری بهتری دارد و ایزوله است. عایق بندی خوب این سردخانه باعث می شود که در برابر رطوبت و برودت و گرما محافظ خوبی باشد و مواد از خراب شدن در امان باشند. فومی که در این عایق استفاده شده است، پلی یورتان است. اب بندی این سردخانه هم دو مرحله ای است و درب ها نمام استیل هستند.

مزیت استفاده از یخچال نیسان

در توضیح اینکه یخچال نیسان چگونه کار می کند، مزیت های ان هم شرح داده شد اما به طور مجزا و جمع بندی شده می توان مزیت های استفاده از یخچال نیسان را بدین گونه بیان کرد.

  • کف یخچال نیسان از متریال ریل الومینیوم است که غیر مسطح است.
  • برای دمای بالای صفر و پایین صفر قابلیت استفاده دارد.
  • مواد غذایی در نگهداری های مختلف و شرایط متفاوت را می توان جا به جا کرد.
  • ضخامت دیواره ها و سقف و کف استاندارد است.
  • هوا خنک از کف یخچال به داخل وارد می شوند و همین باعث می شود تا هوا با جریانی یکنواخت و ثابت در اتاق یخچالی وجود داشته باشد و باعث شود مواد غذایی در بهترین حالت نگهداری شوند.

ظرفیت نیسان یخچالی

یخچال نیسان تا ۱.۵  تن ظرفیت برای بارگیری دارد. برای بارهایی که حجم زیادی ندارند، استفاده می شود. برای حمل دارو، مواد غذایی گرم و سرد و کیک و شیرینی های بزرگ مورد استفاده دارند. دماسنجی هم در این نوع خودروها وجود دارد تا پیگیری دقیق تری برای سلامت مواد غذایی وجود داشته باشد. نیسان یخچالدار دارای موتور ترموکینگ جداگانه ای هستند.

سیستم های برودتی قابل نصب روی نیسان

انواع سیستم های برودتی روی یخچال نیسان قابلیت نصب دارند. می توان از این نمونه ها به، تک زمانه نیرو محرکه خودرو، تک زمانه برقی فوتی و تک زمانه دیزل و رو زمانه برق و دیزل و تک زمانه برقی پلیتی اشاره داشت.

در نهایت اینکه

درااین مطلب به یخچال نیسان و ویژگی های آن و اینکه یخچال نیسان چگونه کار می کند اشاره شد. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

سوالات متداول یخچال نیسان چگونه کار می کند

چه نوع یخچال هایی را می توان پشت نیسان وصل کرد؟

انواع یخچال ها برای حمل انواع مواد غذایی و گیاهان گلخانه ای و و آزماشگاهی که به درجه سرمای بالای صفر و زیر صفر نیاز دارند، می توان وصل نمود.

جنس کف یخچال نیسان از چیست؟

انواع متریال برای کف نیسان یخچالدار استفاده می شود که بر اساس نیاز مشتری خواهد بود. از این متربال ها می توان به کفهایی از جنس ریل آلومینیوم ،ورق آجدارآلومینیوم، ورق آجداراستیل، ورق شادولاین استیل، ورق آجدارآهن، ورق آجدارگالوانیر اشاره داشت.

ظرفیت نیسان یخچالدار چقدر است؟

برای بارهای کم حجم بیشتر استفاده می شود که تا ۱.۵ تن ظرفیت برای بارگیری دارد.

1 دیدگاه دربارهٔ «یخچال نیسان چگونه کار میکند;

دیدگاهتان را بنویسید