بهترین اتاق کامیون برای حمل حیوانات

اتاق کامیون برای حمل حیوانات
تاریخ انتشار:
نظرات: بدون دیدگاه

ویژگیهای بهترین اتاق کامیون برای حمل حیوانات

همانطور که میدانید برای حمل حیوانات احتیاج به کامیون های بزرگ و جادار میباشد، که حیوانات توانند به راحتی در این کامیون ها حمل شوند ما در این مقاله می خواهیم راجع به ویژگی‌های بهترین اتاق کامیون برای حمل حیوانات توضیح دهیم.

اینکه اگر اتاق کامیون کوچک باشد حیوانات لابلای یکدیگر تلف میشود و باعث خسارت میشود یک سازنده اتاق کامیون برای حیوانات سفارش می گیرد و می سازد به همین دلیل چنین فردی می تواند به شما در طراحی یک کامیون سفارشی که متناسب با نیازهای خاص شما است کمک قابل توجهی کند شما می توانید از بین یک بدنه کامیون که از پیش طراحی و ساخته شده است، اتاق کامیون برای حیوانات خود را انتخاب کنید و یا آن را مطابق با آنچه که می دانید صحیح و ایمن  است انتخاب کنید.

در ادامه این مقاله می خواهیم راجع به بعضی از ویژگی های ایمنی اتاق حمل جوجه، اتاق کامیون برای حیوانات، همچنین قفل ، کلید و درب آن که باید وجود داشته  و محکم باشد صحبت کنیم. توجه داشته باشید که باید هنگام طراحی و ساخت بدنه کامیون کنترل و راحتی حیوانات خود را در خاطر خود داشته باشید. اتاقی با کلید و دربهای محکم، اصولی و استاندارد بسازید از جمله ویژگی‌های بهترین اتاق کامیون برای حمل حیوانات را اینطور می توان شرح داد:

اتاق کامیون حمل حیوانات
اتاق کامیون حمل حیوانات

دربهای قفس داخلی قفل دار

اولین موضوع مهم و اساسی برای هر کامیون و یا سرویس کنترل حیوانات، محافظت از افسرانی است که حیوانات را تحویل میدهند. موقعی که قرار است حیوانات داخل کامیون قرار گیرند، حیوانات باید در یک قفس داخلی با قفل مخصوص خود که جدای، از قفل اصلی در های بیرون کامیون و یا تریلر است محکم شود.

توصیه می شود که از یک قفل T شکل که از فولاد ضد زنگ یا مواد بادوام دیگر ساخته شده است استفاده کنید. تا مطمئن شوید و خیالتان از بابت اینکه افسر شما هرگز در داخل خودرو با حیوانی روبرو نخواهد شد که از قفس به حریم خود خارج شده است.

اتاق کافی برای تهویه و جداسازی

افسرانی که حیوانات را کنترل میکنند ممکن است همزمان چندین حیوان وحشی را انتخاب کنند هر حیوانی باید قفس مخصوص خود را با فضای کافی برای حرکت آزادانه و ورودی و خروجی هوا برای اطمینان از راحتی داشته باشد. اگر بدنه کامیون کنترل حیوانات شما کمی تنگ است، این فرصتی مناسب است برای ساخت وسیله نقلیه ایی با چندین محل ذخیره سازی که دارای قفس های داخلی با اندازه های مختلف و همچنین شامل تهویه بسیار مناسب، برای اطمینان از رفتار انسانی، بدون توجه به مدت زمان ماندن حیوان در کامیون

 

شرایطی برای ساده کردن بارگیری و تخلیه

علاوه بر ابزارهای مناسب برای اینکه حیوان آزرده یا ناراحت را در موقع حمل دور نگه دارید. بدنه کامیون کنترل حیوانات شما باید دارای یک سطح شیب دار قابل تنظیم نیز باشد که می تواند برای چرخاندن قفسهای داخلی خودرو و یا برگشت به داخل وسیله نقلیه استفاده شود با این کار این اطمینان حاصل می‌شود که افسر شما می‌تواند بار را تخلیه کرده در حالی که فاصله خود را حفظ می‌کند. برخلاف رفتن تا قفس و برداشتن آن با دست که کاری بسیار خطرناک است.

درباره شرایط بارگیری و تخلیه حیوانات

افسران کنترل حیوانات وظیفه دارند حیواناتی را که می برند تا حد امکان در جاده ایمن نگه داشته و از آنها مواظبت کنند البته شما هم که می خواهید از ایمنی کامل افسران اطمینان کامل حاصل پیدا کنید با همکاری با شرکت سفارشی بدنه کامیون می توانید یک وسیله نقلیه  کنترل حیوانات جدیدی را طراحی کنید تا از امنیت و فضای مناسبی برخوردار باشد. تا هم حیوانات و هم افسران تا جایی که امکان دارد راحت باشند.

ما به شما کمک می کنیم تا با در نظر گرفتن ویژگی ها و شرایط ایمنی، کامیونی را طراحی کنید که هم موثر و هم ایمنی کامل داشته باشد. برای برنامه ریزی و همفکری با شماره تلفن هایی که در زیر آمده تماس حاصل فرمایید.

سخن آخر درباره بهترین اتاق کامیون برای حمل حیوانات

تا این قسمت از مقاله درباره ویژگی های بهترین اتاق کامیون برای حمل حیوانات توضیحات مفیدی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دادیم .در پایان این مقاله می خواهیم راجع به اتاق های مشبک حمل طیور و حیوانات توضیح دهیم پوششی که دور درب  کامیون است به صورت مشبک از پروفیل کلافی ساخته شده است و همچنین نوع رنگی که در آن به کار رفته رنگ روغنی خودرو میباشد.

که رنگی بسیار مرغوب و باکیفیت است. تمام جوشکاری های این مشبک ها از نوع co۲ میباشد. جنس بدنه کاربری مشبک از ورق فولادی روغنی به ضخامت ۱.۵ میلیمتر و بسیار محکم و مقاوم است. مشبک بودن آن برای تهویه بسیار مناسب بوده و معمولا این نوع از کامیون ها برای حمل و حمل طیور استفاده میشود.

سوالات متداول

۱-چرا باید هر حیوانی در قفس مخصوص باشد؟

چون افسرانی که از حیوانات نگهداری می کنند آسیب نبینند.

۲-علاوه بر ابزارهای مناسب چه کارهای دیگری باید برای ایمنی حیوانات انجام داد؟

بدنه کامیون کنترل حیوانات شما باید دارای یک سطح شیب دار قابل تنظیم نیز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید