حمل بار با اتاق یخچالی

انواع کامیونت ایسوزو
تاریخ انتشار:
نظرات: بدون دیدگاه

حمل بار با اتاق یخچالی

از پرکاردبردترین اتاق حمل بار، اتاق یخچالی است. این اتاق ها دارای یخچال های کوچکی هستند که برای حمل و نقل مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. حمل بار با اتاق یخچالی بر روی انواع کاربردی امکان پذیر است. در این مطلب درباره ویژگی های حمل بار با اتاق یخچالی و ساختار آن می خوانیم.

ویژگی حمل بار با اتاق یخچالدار

مزیت حمل بار با اتاق یخچالدار
ویژگی حمل بار با اتاق یخچالدار

اتاق یخچالی برای حمل بار بروی انواع کاربردی قابلیت نصب دارد و روی کامیونت و کشنده و نیسان و دیگر موارد قرار می گیرد.

از ویژگی های حمل بار با اتاق یخچالی این است که می توان دمای آن را بر حسب نیاز بار و مواد غذایی تنظیم نمود. در گذشته قبل از ورود ماشین های حمل بار با اتاق یخچالی، دمای ثابتی برای نگهداری مواد غذایی در حمل و نقل وجود داشت. پس فقط امکان نگهداری از یک نوع ماده غذایی وجود داشت. اما امروزه اتاق یخچالی هایی طراحی شده اند که دماهای مختلف تنظیم می شود و نگهداری از مواد غذایی مختلف در حین حمل و نقل با بهترین شیوه وجود دارد.

اتاق حمل بار یخچالی باید ویژگی هایی خاص داشته باشد تا، حمل و نقلی با ایمنی و سلامت کامل مواد غذایی انجام گردد. از ویژگی های حمل بار با اتاق یخچالی می توان به عابق یودن ان اشاره داشت. اتاق حمل بار یخچالی داری عایق بندی در برابر حرارت و آلودگی ها است. هدر رفتن انرژی با اتاق های حمل بار یخچالی وجود ندارد و الودگی وارد محیط نمی شود. در حالت کلی، مواد غذایی با کیفیت اولیه به مقصد می رسند.

ساختار اتاق حمل بار از نوع یخچالدار چگونه است؟

در طراحی و ساخت حمل بار با اتاق یخچالدار، از متریال ساندویچ پنل استفاده می شود. ساندویچ پنلی که برای ساخت این اتاق ها استفاده می شود از نوع دورو ورق پیش رنگ شده است. از فوم پلی یورتان هم در ساخت این اتاق ها استفاده شده است. فوم پلی یورتان به عنوان عایق عمل می کند و از نفوذ گرما و حرارت به داخل اتاق بار جلوگیری می کند. همین امر موجب می شود که مواد غذایی سالم مانده و کیفیت خود را از دست ندهند.

برای کف اتاق بار یخچالی از آهن اجدار استفاده می شود. در اینصورت است که اتاق بار یخچالی کارامد و با عملکرد خوبی خواهیم داشت.

از مواد دیگر در سازه حمل بار با اتاق یخچالی این است که دارای سیستم روشنایی است. وجود سیستم روشنایی در اتاق حمل بار یخچالی، بارگیری راحت و تخلیه اسان را در تاریکی به همراه دارد.

انواع اتاق بار یخچالدار

اتاق بار یخچالی بر اساس وزنی که قرار است تحمل کنند و شاسی ماشینی که بر روی آن قرار می گیرند، انواع و مدل های مختلفی دارند. برای هر مدل ماشین می توان اتاق حمل یخچالی را سفارش داد. از انواع حمل بار با اتاق یخچالدار می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • اتاق حمل ۸ تن کامیونت
  • اتاق یخچالی حمل بار ۶ تن
  • اتاق یخچالی بر روی نیسان

مزیت اتاق حمل بار یخچالدار

انواع کامیونت ایسوزو
انواع کامیونت ایسوزو
  • ایزوله است.
  • عایق حرارت و عایق آلودگی است.
  • دارای استحکام و مقاومت بسیار خوبی است.
  • دارای کیفیت و دوام و ماندگاری بالایی دارد.
  • وزن سبکی دارد.
  • قیمت مناسبی دارد.
  • بر روی کاربردی های مختلف قابلیت نصب دارد.
  • انواع مختلف دارد.
  • در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.
  • از خراب شدن و فاسد شدن مواد جلوگیری می شود.
  • تحمل وزن بالا را دارد.

قیمت اتاق حمل از نوع یخچالی

خرید اتاق حمل بار
خرید-اتاق-حمل-بار-یخچالی

قیمت اتاق حمل یخچالدار بر اساس ابعاد ان و نوع متریال و کیفیت و ابعاد شاسی ماشین حمل و نقل، تعیین می شود. برای اطلاعات یسشتر وارد وبسایت شایان تراک شوید و با کارشناسان در ارتباط باشید.

کاربرد اتاق حمل از نوع یخچالدار

برای حمل و نقل مواد غذایی مختلف و حساس در درجه های سرمایی متفاوت از اتاق یخچالی استفاده می شود. مواد غذایی چون گوشت و مرغ و سبزیجات و تخم مرغ و لبنیات برای خراب نشدن و جلوگیری از فاسد شدن به دمای مورد نیاز نگهداری احتیاج دارند و با حمل بار با اتاق یخچالی این کار انجام می گردد و بار در سلامت کامل و کیفیت اولیه به مقصد خواهد رسید. از کاربرد اتاق حمل یخچالدار می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • انتقال مواد غذایی
  • انتقال و حمل مواد پروتئینی
  • حمل و نقل مواد شیمیایی
  • حمل و نقل مواد نوشیدنی

خرید اتاق یخچالی مناسب

برای خرید و انتخاب حمل بار با اتاق یخچالی باید دو مورد را اهمیت داده و بر اساس آن خرید خود را انجام دهید. اولین مورد آن است که، نوع خودرو و وزن و نوع بار را در نظر داشته باشید و اقدام خرید بر اساس آن باشد. حجم بار تعیین می کند که کدام کاربری برای شما مناسب است تا ان را تهیه نمایید.

نوع محصولی هم که قرار است حمل شود، نوع اتاق یخچالی را تعیین می کند که اتاق یخچالی بالای صفری باشد یا اتاق یخچالی زیر صفری باشد. در خرید اتاق یخچالی به نیازهای خود توجه داشته باشید.

ابعاد اتاق و نوع محموله و و دمای مورد نظر را در خرید حمل بار با اتاق یخچالی در نظر بگیرید.

در انتها

در ابن مقاله درباره ویژگی ها و کاربرد و مزیت حمل بار با اتاق یخچالی اشاره شد. امیدواریم با مطالعه این مطلب، اطلاعات کافی درباره این اتاق حمل بار کسب نموده باشید.

سوالات متداول حمل بار با اتاق یخچالی

کاربرد اتاق حمل یخچالدار چیست؟

برای حمل و نقل مواد غذایی حساس که به دمای خاصی از سرما نیاز دارند، استفاده می شود. برای حمل مواد نوشیدنی، مواد پروتئینی و مواد غذایی لبنی استفاده می شوند.

قیمت اتاق حمل بار یخچالدار چقدر است؟

قیمت اتاق حمل بار یخچالدار بر اساس ابعاد ان و نوع متریال و کیفیت و ابعاد شاسی ماشین حمل و نقل، تعیین می شود.

تفاوت در انواع اتاق بار یخچالی در چیست؟

ویژگی ها و جنس همه اتاق بار یخچالی با هم یکی است اما در نوع یخچال و دمای آن‌ با هم فرق دارند و متفاوت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید