نکات مهم برای حمل مواد فاسد شدنی با اتاق یخچالدار کامیون

نکات مهم برای حمل مواد فاسد شدنی با اتاق یخچالدار کامیون
تاریخ انتشار:
نظرات: بدون دیدگاه

همانطور که می دانید یکی از موارد مهم در حمل کالاها، حمل مواد فاسد شدنی هستش. در حمل محصولات لبنی یا محصولات دارویی باید از یک اتاق کامیون یخچالی استفاده شود. باید بدانید که اگر دما در اتاق کامیون کنترل نشود، باعث فاسد شدن مواد می شود. همچنین شرکتی که شما برایش کار می کنید نیز مهم است که چه نوع موادی را به شما می سپارد. ما در این مقاله به نکات مهم برای حمل مواد فاسد شدنی با اتاق یخچالدار کامیون می پردازیم و امیدوار هستیم که محتوای این مقاله برای شما مفید واقع شود. همچنین برای اتاق کامیون می توانید به شایان تراک مراجعه کنید. شایان تراک با داشتن بهترین ابزارهای ساخت اتاق کامیون، یک اتاق کامیون استاندارد به شما تحویل می دهد.

نکات مهم برای حمل مواد فاسد شدنی با اتاق یخچالدار کامیون چیست؟

همانطور که در مطلب بالا گفته شد ما قرار است به شما نکاتی در رابطه حمل مواد فاسد شدنی با اتاق کامیون یخچالی بدهیم. حال ما برای شما لیستی آماده کرده ایم که در زیر می توانید مشاهده کنید. این لیست قرار است به شما کمک کند که در بهترین نحو موادهای فاسد شدنی را حمل کنید.

  • شناخت محصولات مورد نظر برای حمل در اتاق کامیون یخچالی
  • انتخاب روش حمل محصولات
  • استفاده کردن از کول باکس ها
  • زمان مناسب تحویل مواد فاسد شدنی با کامیون یخچالدار

در ادامه مقاله به شرح این موارد می پردازیم و پیشنهاد می شود که طبق همین لیست کارهای خودتان را برای باربری کالا فاسدشدنی پیش ببرید. همچنین اتاق کامیونی که استفاده می کنید باید استانداردهای یک اتاق یخچالی را داشته باشد.

نکات مهم برای حمل مواد فاسد شدنی با اتاق یخچالدار کامیون چیست؟
نکات مهم برای حمل مواد فاسد شدنی با اتاق یخچالدار کامیون چیست؟

شناخت محصولات مورد نظر برای حمل در اتاق کامیون یخچالی

اولین مرحله ای که شما باید در هنگام شروع به کار بدانید، محصولاتی است که می خواهید حمل کنید. شما باید درجه دما مناسب محصولات خود را بدانید و در چه دمایی خاصیت خودش را از دست نمی دهد. همچنین در بعضی از کالاها باید بدانید چقدر در قفسه های اتاق کامیون خود ماندگاری دارد و با دانستن این مورد می توانید بفهمید که باید در چه زمانی محصولات را به مقصد برسانید. در آخر بهتر است بدانید که باید دمای مورد نیاز را برای محصولات، مخصوصا کالاها لبنی حفظ کرد تا مشکلی برای آنها در طول مسیر پیش نیاید و بهترین کیفیت به مقصد خود برسند.

انتخاب روش حمل محصولات

مرحله بعدی که باید به آن توجه لازم داشته باشید، روش حمل محصولات است. روش های مختلفی برای حمل محصولات فاسد شدنی توسط کامیون یخچالدار وجود دارد، از بسته بندی های محصوص که از ورود گرما جلوگیری می شود، استفاده کنید. این بسته بندی یا باکس ها در سایزهای مختلفی وجود دارد که معمولا عایق دما است و می توانند در اتاق های کامیون غیر یخچالی قرار گیرند. این باکس ها در سالم رسیدن مواد فاسد شدنی نقش بسیار مهمی دارند، بنابراین سعی کنید از باکس های مخصوص استفاده کنید.

انتخاب روش حمل محصولات

استفاده کردن از کول باکس ها

یکی دیگر از نکات مهم برای حمل مواد فاسد شدنی با اتاق یخچالدار کامیون استفاده از کول باکس ها می باشد. استفاده کردن از بسته های یخ رایج ترین روش برای حمل محصولات یخچالی می باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم از یخ های خشک برای حمل محصولات استفاده کنید. توجه داشته باشید که یخ خشک نیاز به مراقبت دارد و باید روی آن برچسب یخ خشک زده شود. همچنین برای استفاده از حجم مناسب یخ خشک باید نکاتی مانند حجم محصولات، دمای مورد نیاز، زمان مورد نیاز و دمای محیط توجه کرد که بسیار ضروری می باشد.

زمان مناسب تحویل مواد فاسد شدنی با کامیون یخچالدار

برای محصولات فاسد شدنی و مخصوصا محصولات لبنی باید در سریغترین زمان ممکن آنها را به مقصد برسانید. هزینه و زمان باید تعادل داشته باشند زیرا همانطور که می دانید کرایه اتاق کامیون یخچالی بسیار بالا است. بنابراین هزینه و زمان تقریبی رسیدن کالاها به مقصد را حساب کنید تا در هزینه ها صرفه جویی و همچنین بهترین زمان رسیدن کالا به مقصد را داشته باشید.

ساختار کامیون های یخچال دار چیست؟

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله خواندید ما به نکات مهم برای حمل مواد فاسد شدنی با اتاق یخچالدار کامیون پرداختیم و امیدوار هستیم که محتوای این مقاله برای شما مفید بوده باشد. همچنین در این مقاله به چهار نکات و یا مرحله برای محصولات فاسد شدنی که قرار است با یک کامیون اتاق یخچالی حمل شود، گفته شد. این چهار نکات شامل شناخت محصولات، روش حمل محصولات، کول باکس ها و زمان مناسب تحویل مواد فاسد شدنی با کامیون یخچالدار بود. بهترین روش برای حمل محصولات فاسد شدنی، یخ های خشک است که نباید آن را بیخیال شوید.

اگر به دنبال خرید یا سفارش اتاق کامیون مخصوص هستید، می توانید به شایان تراک مراجعه کنید. شایان تراک با داشتن بهترین ابزارهای ساخت تراک کامیون، بهترین ها را به شما تحویل می دهد.

سوالات متداول درباره حمل مواد فاسدشدنی

  1. مهمترین مورد در هنگام حمل محصولات فاسد شدنی چیست؟
    شناخت محصولات و دماهای مورد نیازشان در هنگام حمل، مهمترین مورد است که باید به آن توجه کنید.
  2. رایج ترین روش برای حمل محصولات فاسد شدنی چیست؟
    استفاده از بسته های یخ، یکی از مرسوم ترین روش های حمل محصولات فاسد شدنی که ما پیشنهاد می کنیم از یخ خشک استفاده کنید.
  3. برای خرید اتاق کامیون باید به کجا مراجعه کرد؟
    شایان تراک با داشتن بهترین ابزارها و بهترین دستگاه های ساخت اتاق کامیون، هر مدل اتاق کامیون در هر سایزی را برای شما آماده می کند

دیدگاهتان را بنویسید