حمل و نقل مواد غذایی با ایسوزو یخچالدار

حمل و نقل مواد غذایی با ایسوزو یخچالدار
تاریخ انتشار:
نظرات: بدون دیدگاه

حمل و نقل مواد غذایی با ایسوزو یخچالدار

برای حمل و مواد غذایی فاسدشدنی و یا داروها  و میوه ها  و سبزیجات باید از ماشین های یخچالدار استفاده نمود. از ماشین های پراستفاده برای حمل و نقل مواد غذایی، ایسوزو یخچالدار است. حمل و نقل مواد غذایی با ایسوزو یخچالدار هم ایمن است و هم با سرعت بیشتری انجام می شود.

برای انواع بار و مواد غذایی که نیاز به نگهداری خاصی دارند، از ایسوزو یخچالدار استفاده می شود.

برای حمل و نقل مواد غذایی با ایسوزو یخچالدار ، بهتر است از شرکت های معتبر و شناخته شده که دارای رانندگان باتجربه و متعهد هستند، اقدام نمایید. در خرید اتاق یخچالدار برای ایسور دقت نمایید تا از جنس باکیفیت و محکم تهیه نمایید.

ایسوزو کاربری یخچالدار

کاربری یخچالدار شایان
کاربری سازی شایان

همان طور که اشاره شد برای حمل و نقل مواد غذایی حساس که نیاز به حفظ دمای خاصی است تا سالم بمانند، از ایسوزو یخچالدار استفاده می شود. برای حمل و نقل لبنیات و گوشت و مرغ و ماهی و مواد غذایی فراوری شده، نمونه خون، واکسن و کنستانتره از این وسیله استفاده می شود.

هزینه حمل و نقل مواد غذایی با ایسوزو یخچالدار

برای برآورد هزینه حمل و نقل مواد غذایی با ایسوزو یخچالدار باید به موارد زیادی اهمیت داد. مسافت راه، نوع مواد غذایی، حجم بار و ترافیک، همه در تعیین هزینه ها اثر دارد. برای اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان مجموعه شایان تراک در ارتباط باشید.

ویژگی کاربری یخچالدار

خرید اتاق باری یخچالی

از ویژگی های کاربری یخچالدار این است که، می توان میزان دمای آن را با توجه به نوع بار و نیاز آن به سرما، تنظیم کرد. این سردکننده ها از یک دستگاه به عنوان خنک کننده استفاده می کنند. از دی اکسیدکربن برای این کار استفاده می شود. در واقع دی اکسیدکربن عامل خنک کننده می باشد.

از حمل و نقل مواد غذایی با ایسوزو یخچالدار در ابتدا برای حمل بستنی ها استفاده می شد اما کم کم برای حمل و نقل مواد غذایی چون گوشت و مرغ و ماهی و سبزیجات هم استفاده شد.

با پیشرفت فن اوری، ماشین های یخچالدار هم جدید و مدرن شدند. روی شاسی قرار گرفتند و دارای عایق بندی خوبی شدند. در ادامه در ویژگی های ایسوزوهای یخچالدار، تعییری دیده نشد و فقط عملکرد بهتری پیدا کردند.

خصوصیات ایسوز یخچالدار

از خصوصیات ایسوزو یخچالدار می توان به، عایق انرژی بودن، مایع خنک کننده و سیستم روشنایی در آن اشاره داشت.

در محل بار ایسوزوهای یخچالدار، از عایق انرژی استفاده شده است که، ایزوله هم می باشد. در واقع اتاق های یخچالی ایسوز هم عایق خوبی در برابر حرارت و ضربه هستند و هم ایزوله هستند تا مواد غذایی آلوده نشود.

از مهم ترین ویژگی حمل و نقل مواد غذایی با ایسوزو یخچالدار این است که خیالتان از بابت رعایت بهداشت و پاکیزگی، راحت باشد که هیچگونه گرد و غبار و آلودگی وارد اتاق بار نخواهد داشت. در واقع ایزوله بودن این اتاق ها باعث می شود که نگهداری خوبی از مواد غذایی به عمل اید.

خنک شدن اتاق ماشین در ایسوزو یخچالدار

اتاق ماشین در ایسوزو یخچالدار

در ایسوزو یخچالدار یک قطعه فلزی وجود دارد. با استفاده از این قطعه فلزی می توان خنک کنندگی بهتری را در ماشین ایجاد نمود. این قطعه فلزی از مواد خنک کننده پر می شود و مایع خنک کننده وارد اتاق ماشین می شود. در نتیجه اتاق ماشین خنک شده و دمای پایینی دارد.

ابعاد ایسوزو یخچالدار

ابعادی که برای ایسوزو یخچالدار در نظر گرفته می شود بدین حالت است که برای ابعاد بیرونی آن که به شکل طول است، ۳۲۰۰ میلی متر بوده و عرضش در حدود ۲۰۰۰میلی متر است.

سیستم روشنایی ایسوزو یخچالدار

در اتاق یخچالی ایسوزو؛ سیستم روشنایی برای بارگیری و تخلیه بار راحت، وجود دارد. این سیستم روشنایی که در داخل اتاق یخچالی قرار دارد، بسیار کاربردی است.

در این ماشین ها، جریان هوا هم به خوبی وجود دارد و دمای خوبی را برای اتاق ماشین ایجاد می کنند.

نظافت و تمیز کردن اتاق یخچالی ایسوزو

از ویژگی های حمل و نقل مواد غذایی با ایسوزو یخچالدار این است که خیلی راحت می توان اتاق یخچالی را نمیز کرد. بعد از هر بارگیری و تخلیه برای رعایت بهداشت بیشتر، بهتر است، نظافت این اتاق ها رعایت شود. کف ماشین ها به خوبی شسته می شوند و آلودگی ها از بین می رود.

بهترین روش حمل مواد غذایی

برای انتخاب بهترین روش در حمل مواد غذایی، باید ویژگی های نگهداری از مواد غذایی را شناخت و بر اساس ان بهترین ماشین حمل را انتخاب کرد. باید خودرو تمام ویژگی های استاندارد یخچال برای نگهداری از مواد غذایی را داشته باشد.

با انتخاب مجموعه مناسب و باتجربه ای با مشاوره گرفتن از کارشناسان می توانید، بهترین روش حمل مواد غذایی را انتخاب نمایید.

موارد مهم در استفاده از ایسوز یخچالدار

  • از ورود افراد متفرقه به اتاق یخچالی جلوگیری شود.
  • دمای اتاق یخچالی باید قابل کنترل باشد.
  • محفظه ای که مواد غذایی در آن حمل می شود باید تمیز باشد.
  • از خودروی ایسوز یخچالدار برای مصارف متفرقه استفاده نگردد.

در نهایت

در این مطلب درباره حمل و نقل مواد غذایی با ایسوز یخچالدار و ویژگی های ان خواندیم. امیدواریم مطلب مورد رضایت شما واقع شده باشد.

سوالات متداول حمل و نقل مواد غذایی با ایسوز یخچالدار

هزینه حمل و نقل با ایسوز یخچالدار چقدر است؟

هزینه حمل و نقل مواد غذایی به مسافت و حجم مواد غذایی و نوع ان بستگی دارد.

مزیت استفاده از ایسوز یخچالدار در باربری چیست؟

ایزوله است و از خراب شدن مواد غذایی جلوگیری می شود.

مزیت ایزوله بودن اتاق یخچالی ایسوز چیست؟

ایزوله بودن این اتاق ها باعث می شود که نگهداری خوبی از مواد غذایی به عمل اید.

دیدگاهتان را بنویسید